Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›       ›   Messe Marinatal Basel (04./05. Feb 2012)    ›   Wie wars?
Wie wars?
 1 2
Leanda  am 07.02.2012

Re: Wie wars?

Hihi, jo i ha wirklich woni gsuecht ha nüt us dr Umgäbig gfunde. Und do mi Maa Ängländer isch wott me halt doch no bitz die Traditione vo dört ähne mache Und e Schwyzer Torte passt do nit und ich find die au nit wirklich bsunders schön

Aber i ha jez so e Freud das i nit no e Stress ha wäge dr Torte, do sie se denn grad diräkt and Location lieferet Eifach super!!!

*** 30.06.2012 ***

jusi  am 07.02.2012

mir gfallä diä au vill besser und ha am sunntig ä stückli probiert, wo si dört kha het... aso fein isch es gsi ig wird denn mol mit es paar bilder zu ihrä goh mol luägä... wenn mir ebä eini vo st. galle löh lo lifärä, choschtet dr wäg fascht nomol so vill wiä d tortä drum wär das perfekt

angiyves  am 07.02.2012

Denn hänn mir alli die glichi Bäckerin

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Leanda  am 07.02.2012

Genau

*** 30.06.2012 ***

nicole87  am 07.02.2012

würd am liebste jetzt grad ä Torte bstelle

Dagmarina

nicht registriert

am 16.02.2012

Also wir waren auch an der MariNatal in Basel. Klein und "heimelig" im Vergleich zur Messe in Stuttgart, wo wir letztes Jahr waren! Die ist ja riesig weitläufig (im Vergleich.....)

Was uns in Basel gut gefallen hat war das Angebot an Trauring-Anbietern. Aber was wir etwas vermisst hatten waren die Dekorateure!! Hat jemand mehr als 2 getroffen?? Da wir noch einen guten Anbieter von Deko-Material (und natürlich Ideen und Inspirationen!!) suchen, hätte uns dies sehr geholfen.... kennt jemand von Euch zufälligerweise einen guten Online-Shop für Deko-Artikel, den ihr selber schon benutzt habt?

Liäbä Gruäss,
Dagmar

1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.