Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Heiratsantrag & Verlobung    ›   My proposal
My proposal
 1 2
cream_tangerine  am 14.09.2012

Re: My proposal

Kate82:
jö, wie härzig! Dämfall härzlichi Gratulation zur Verlobig Und jetzt, plaaned ihr s'zämezieh? Gosch uf Änland? Plaanet ihr d'HZ us zwei Länder Egal wie, ich wünsch euch vill Spass und Freud bim Plane und vorbereite!


danke für all di liebe kommentär!

miin schaz chunt da id schwiiz , münd aber nah paar sache abwickle, und da mier da hürated bin im moment vorallem ich am plane. aber plant isch sowieso erscht summer 2014, will ich zersch nah miis studium wet fertig mache.



Proeschu  am 16.09.2012

Re: My proposal

jöööö, sooo herzig



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.