Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe
nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe
 1 2 3 4
valey  am 25.10.2012

nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

Hallo zäme

hend do öppis wo mich jez scho chli länger beschäftigt und mues klärt si bevor ich iladige schicke.

es isch so das min GG en ängeri verwandti hed woni au guet kenn aber mer verstönd eus ned eso guet bzw. mer chönd eus beid glaubs ned usstoh

problem isch eifach ehri eltere send au iglade am fest und sie müest ich eig. au ilade

min schatz mag sie aber au ned würkli

es isch eifach dases euses fest isch de müestemer de ganz tag sie gseh!
und ehre fründ isch eine wenner vel trinkt macht er mega chaos und en mega szene und so..

ich well eifach ned dass sie eus s fest versauet ha scho bez angst. vorallem isch sie scho chli niedisch und so..

was würdet ehr mache

ned ilade? obwohl eltere und all anderi iglade sind
ilade und hoffe dass sie ned chömed?
ilade und ev. öpper bitte ehre so unter 4 auge säge "log i würd glaubs ned here go"

dankeee :D



Reebee  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

also mir hend au so e person, da hemmer d'muetter müässä ilade an apéro und sini schwöschter und dere ihren fründ sind sogar am abig iglade. aber ihn laded mer gar nid ii. i ha zu mim fründ gseit, de vollhorscht wotti nid gseh am hochziit.

wenner sie nid wönd debi ha, denn eifach nid ilade. wenn d'abniigig uf gegesiitigkeit berueht, denn wird sie vermuetli au nid so mit enere iladig rechne?
zudem gits es no öpediä, dass me nid di ganz familie iladet.



elea  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

valey i wörd si ned ilade! wel wie du scho gseit hesch es esch euchi hochzit ond det wetsch doch wörkli nome lütt debi ha wod au gern hesch!
ond wenn si de jo au ned eso mag, de machts ere velecht au nüt us wenn si ned iglade werd, wel so jo velecht gar ned wet cho!
mer hend bi eusere gäschtelischte chorzeprozess gmacht. en sehr e guete koleg vo mer het e fröndin wo ich ned mag, aso hani beidi ned iglade. wel me cha jo au ned öper ilade ond schribe "bitte ohni partner". aso chont er halt au ned. Item machs der ned so schwer, due wöööörkli nome lüt ilade wod gern hesch. ond wenn si de halt em nachhinein sauer send esch doch glich! hauptsach ehr hend e tolle tag gha!!!! i weiss es esch eifach gseit als gmacht od bi eus werds secher no chli böses bluet ge aber om das kömmere mer eus de nach de hochzit :)



valey  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

hey :)

ja es isch ebe mega mega heikli situation...
sie send eng verwandt, und d eltere vo ehre lademer ebe au ihh med em brüeder
wenn mer denn sie ned würdet de ben ich eifach die blöd bi ehm sine family od so..

min schatz meint ilade müemmer sie eigendli wels ebe eng verwandt sind..

ha eifach kei lust lüüt gseh woni mi denn mues nerve a mim tag..

sie würd mi sicher au ned ilade



Daninici10

nicht registriert

am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

Hey valey

da isch ja wüklich e blödi situation. aber grundsätzlich isch es echt euen Tag und do sötted ihr mache und ilade wer ihr wönd. Isch doch doof wenn dir di ganz zit vor de hz und am tag selber weg ihre muesch gedanke mache das sie sich au recht benimmt.

Und wie du am schluss gschriebe häsch, wür sie di au nöd ilade.
I glaub i wür lieber chli stress mit de verwandte in kauf neh als öper a de hz debi ha wo i nöd chan usstoh. de goht nämli sicher verbi, aber ihr händ nur ein tag und de sött doch möglichst perfekt si



elea  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

wechtig esch eifach das din frönd au hender der stoht! ebe ned damets heisst du besch denn die blöd! das er halt zoder stoht ond euchi entscheidig en schutz nemmt.

hmm ond wend met ere ganz offe wördsch rede od si mol frogsch ob si öberhaupt möchti cho? velecht het sech das thema denn ganz schnell erledigt!?!?!?



valey  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

uff es isch so kompliziert..

es isch ebe au so dass sie au im gliche bettrieb schaffed
de müest ich sie de sowieso am apero ilade die andere vom gschäft ladi au ih
de isch doof d eltere, tantene usw. chönd witer as fest und sie ned?

uff weis echt ned..

mini tz hed vorgschlage ehre iladige geh und de mis schwiegermami froge ob sie med ehre so redet das sie besser ned goht a eusem fest..
weiss nedd



elea  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

genau da wod danici schribt treffts voll of e ponkt! sele doch die verwandte chli domm due. em nochhinein eschs gloffe ond me cha eh nüt me dra ändere! die send jo denn sauer ond ned du :)



saerli  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

Misch mi au no schnell iii...
I kenne die Situation und träge folgendes bi:

Entweder das wo Daninici gseit het, denn es esch euche Tag ond er chöned ilade wer er wänd debi ha.

Oder:

Sie würd dech ned ilade? Warum muesch es denn so mache wie sii? Chasch sie jo ilade ond ere so "zeige", dass du ned so besch wie sii. Wenn sie sech freut, denn chonnt sie, wenn sie di ned mag, denn chonnt sie ned.
Am Hochzitstag besch du so im Züg ond so voll Emotione, do bemerksch sie eigentlich gar ned.

Mer händ jo au en Gast gha, wo mer ned händ welle ilade, aber mer händ fast müesse. I ha ihn sogar extra so platziert, dasi en ned muess gseh am Obig, so wiit weg wie möglich vo mer, hinder em Pfoste
I ha rechtig Schiss gha, dass er eus sFest versaut ond am Schluss, hani mi eines besseren belehre loh. Er esch total aständig ond dankbar gsi ond mer händ en eigentlich de ganz Tag gar ned so bemerkt. Sethär hani au en anderi Meinig vo ihm.

Aber sWichtigst esch, dass es för euch zwoi stimmt. I ha ned alli Verwandte chönne ilade, wells eifach zvell send. Ha mer Sorge gmacht obs de eint oder ander ächt persönlich nimmt. Es händs glaub alli verstande, dass ebe ned emmer alles goht. Ha ämel nie ghört, dass sich öper beklagt het.



valey  am 25.10.2012

Re: nicht erwünschter Gast trotzdem einladen? - Hilfe

danke für din tip saerli..


ja wie gseit beidi wend sie ned umbedingt debi ha aber ja mer müend sie quasi ilade..
ich mach mer meh sorge um ehre fründ wenn er sich voll suuft und de s fest kapott macht od so..
oder sache klaut od so...
sie chönti no ushalte..

aber de denki würdet die ergendwie well was kapott mache würdet die sich nur selber schlecht mache oder??



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.