Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Heiratsantrag & Verlobung    ›   Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt
Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 10
elea  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

jo chickpea das esch es leidigs thema! mer send johre lang gnervt worde met de froge "wenn hürote der?"! sin brüeder ond dem sini fröndin hends nie gfrogt obwohl si älter send as mer! i ghöre si scho froge nach chend chum eschd trauuig verbi!
i vo jetzt de au blöds privats züg zfroge "ond hesch dini mens emmerno oder besch scho ide wechsel johr?"
"laufts no em bett oder macht der d impotenz scho z schaffe?"
luege wi si denne reagiere wenn me plötzli so intimi froge stellt



himbeer  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

haha was? das frögeds eu? isch ja krass. also nach de chind fröged nur die engste fründe und die meineds au eher ernst. susch isch die einzig gsi wo gfrögt hät öb ich scho schwanger seg mis mami gsi... haha.

ja ich denk au es wird sich sicher mal e situation ergeh wo ichs denn cha säge.



sonne13  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

elea, du bisch unglaublich ich möcht gärn so schlagfertig sii! läck würded die luege wenn ich mol mit so ere flotte antwort chäm
das mit de chind kenn ich. vieli kollege hend scho chinder. am doofschte hani d'ussag gfunde: "jo ihr zwöi, ihr chönnted doch au!"
dass "mir zwöi" evt gar nid wend oder no viel schlimmer, gärn wetted aber nid chönd chinder ha, das überleggeds denn ned. ich muess mer de elea ihri sprüch merke für s'nögschte mol!



elea  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

passt grad super zom thema, vor enre halb stond het mis mami zo mer gseit ere heig gester öper gratuliert dass si gross mueter werd! de het si gseit si wössi nüt devo. d antwort esch denn egsi, jo aber dini tochter hürotet doch? esch si de ned schwanger?
so blöd, geht denk no anderi grönd zom hürote!!!!!

jo sonne genau was wer jetzte wenn me velecht scho 2johr am üebe esch ond de emmer so komentär chöme? da wer jo mega verletzend! i froge so öpis nie öper! wenn si wörde welle verzelle de wörde sis vo sech us mache! gieng do nie go noh bore!!!

jo i musss mer no me so züg öberlegge!
wasi au vell antworte ofd frog "wenn gehts chends" esch: geht nie chend, chaufe lieber en hond!
do send d lüt amigs au mega baff und i fendes loschtig



chickpea  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

@ Himbeer dann kannst du dich ja gleich auf die Frage vorbereiten und dir eine Antwort zurecht legen.

@ elea, hi hi, ich glaub ich würd rot anlaufen wenn ich solche Fragen stellen würde
Und ich will meinen Chef ja nicht wirklich vor den Kopf schlagen. Aber irgend so eine Antwort muss ich mir mal zurecht legen.



elea  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

aso em gschäft hoffi jo ned dass si mi froge wege chender! em chef chönti de au ned eso ome ge!!!
en anderi bi eus em büro hürotet jez de ond si het es "wir werden heiraten" chärtli em büro gscheckt! fendi au no komisch wens de chef via post erfahrt denke persönlech set mes scho sege...



himbeer  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

wenns mich fröged öb denn scho bald chind plant sind sägi immer "sicher nöd vor de hochzit. ich stah doch nöd mitem orangesaft i de hand det und lueg wie mini kollege sich für tusigi vo franke betrinked".



Pepita2012  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

ich musste so lachen ab der geschichte von der Elea und ihrer mutter. Das ist ja so typisch "dorfgetratsch"!
Bei mir haben sie an meinen hochzeitstag selber, meine eltern gratuliert zum enkelkind!!! das nenne ich eine frechheit. Meine eltern waren ziemlich empört und habe gesagt, schaut die braut an, da ist sicher kein baby im anmarsch!

aber ich muss hier etwas erwähnen, diese problematik ist ein schweizer thema.
Hier in der schweiz heiraten soooo viele leute erst, wenn ein baby unterwegs ist! also verwundert es mich nicht, dass viele denken, dass die braut bereits bei der hochzeit schwanger ist.
in anderen kulturkreisen (schon nur südeuropa,usa,südamerika,etc.) ist die braut sicher NICHT schwanger bei der hochzeit, dass gäbe sogar ein skandal wenn diese schwanger wäre. Dafür wird sofort nach der heirat babies gemacht.

es ist halt ein normaler weg, ist man single kommt die frage, wann findest du einen partner. Nachdem man ein partner gefunden hat, heisst es: wann zieht ihr zusammen?
Nachdem ihr gemeinsam wohnt, heisst es, wollt ihr nicht heiraten? nach der heirat, wann ist es soweit mit Kindern? Hat man das erste kind, kommt schon gleich die weitere frage und zwar, wann kommt das zweite kind, plannt ihr nicht noch eines?
irgendwie ist das der lauf der lebensfrage für die anderen personen

nicht nerven ab den fragen von anderen personen, denn es hört fast nicht auf

bei uns fragen nicht mal die engsten kollegen nach kindern. Denn ich habe schon lange vor der hochzeit immer wieder gesagt, wie wichtig mir meine karriere sei, auch hier im geschäft. Dort sogar noch extremer und nie von kindern/babies geschwärmt, auch jetzt nicht, kein jööööö od. halten von babies im büro. Dies nur als ablenkung und klappt hervorragend!
ich liebe kinder und möchte später auch mal eigene aber eben später.
da könnte man doch die frage stellen: und warum habt ihr geheiratet? Ich bekomme diese frage sehr viel und sehr oft zu hören. Begleitet von aber da zahlt ihr mehr steuern? Als hätte wir das vorher nicht gewusst
meine antwort auf die frage des heiraten: weil wir uns lieben!
ganz schlicht, ganz einfach. Es gibt viele erstaunte gesichter bei dieser antwort
aber dann komme ich mit meinen argumenten der vorteile und die gibt es viel mehr als nur nachteile.
und vor allem, ja es ist ein anderes gefühl verheiratet zu sein! Auch wenn man vorher 10jahre zusammen war, zusammen verheiratet sein fühlt sich definitiv anders an! Wir sind nun eine eigene kleine familie, im moment einfach nur zu zweit und es fühlt sich grossartig an!



elea  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

hahahahahahaha
himbeer de esch hammer!!!!!!

aber hessch total recht! ha au emmer denkt i wet doch ned tusigi vo frage usge ond de chani mer ned emol d lampe fölle! da wer jo en wetz!
nei aber wonis glese ha hani grad weder emol mega müesse lache!
die e büro denke i ha doch nöm alli tasse em schrank


super gschrebe pepita! du sprech mer us de seel!!!!
wenn me öperem seit "mer hürote us liebi" denn gsend eri gsechter öpe eso us:

bi eus eschs vorallem d schwimu womi emmer frogt! mis mami loht mi en rueh
ond dass eim jede no mus druf hi wiise dass me denn meh stüre muss zahle esch au total onnötig! as ob mer das ned wösse

Zuletzt bearbeitet am 06.03.13 14:08



himbeer  am 06.03.2013

Re: Wie und wann habt ihrs im Geschäft erzählt

haha ja eh, ich bi eh bekannt defür dasi kein prosecco uslah und ich würds recht schlimm finde wenni a minere eigete hochzit nöd dörft astosse. also wenni jetz schwanger worde wär hetted mer sicher au ganz es anders fest plant, denn isches öpis anders. aber mir planed halt würkli e grossi party und me weiss ja denn au nie wies eim gaht i de schwangerschaft. drum chunnt da alles schön schritt fü schritt :-)

haha elea, hett di gern gseh umepruste im büro :-)



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 10

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.