Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Augustbräute
Augustbräute
 1 .. 8 9 10 11 12
Schoseli  am 18.08.2009

Re: Augustbräute

@Muggi, danke

Hallo Surri

ja ha etz alles fertig so wit…etz muess ech nor no chli äne ha, Nägel, Haare, Make-Up
usw…..und du?

ech wönsche der en wunderschöne tag, s wetter wird glaubs guet, evt. am morgen no chli bewölkt aber am
nomi werds super wetter. um welli zit hend ihr chile?

gniess dä tag und mer ghörid weder vo nä nand emmer ehefraue send!!! ***FREU***


heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



cadina

nicht registriert

am 18.08.2009

Re: Augustbräute

au diar alles guati surri!!!
wätter wird guat!

* Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé * - das besiegeln wir am 04.09.09 zivil und am 10.10.09 kirchlich.



surri  am 18.08.2009

Re: Augustbräute

Sali Schosseli

Jo mir muend nur no d' Gschenk vo de Trauzüge und Tätschmeister hole! Und huet hol i mis Hochzitskleid Juhui bi scho ganz kribbelig.

Und no es paar Sächeli wie Bänder und Abspeerband ( Parkplatz9) mueni no bsorge und sunscht bini aber scho fertigb bis am Samschtig mit mim Beautyprogramm. Evt. gang i no i d' Massag aber sunscht alles tiptop

Jo s'wetter schient super z'werde! Freu mi au vo Euch s' ghöre brichte den im lauf vo dr nächste Wuche

Cu Surri

Danke an allle für d' Glückwünsch!



Schoseli  am 18.08.2009

Re: Augustbräute

Hallo

ich verabschiede mich hiermit mal, evt. schaue ich vor samstag nochmals vorbei...
habe jetzt ferien.....

machts gut

lg

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



sunset  am 18.08.2009

Re: Augustbräute

Hoi Schoseli

Ich wünsche euch eine wunderschöne Hochzeit, ein tolles Fest und schönes Wetter!

lg sunset



Sitho  am 19.08.2009

Re: Augustbräute

Hallo Schoseli

So jetzt gilts den ernst no eimal schlafe und den hend mir serschtmal JA gseit...

Chasch no schlafe? Ich bin zum Glück immerno ruig ich denkes, dass änderet
sich bi mir au erst 15minute vorem Termin...

Ich wünsch Eui alles Gueti und mir ghöred euis nachem Hochzit wieder...


Wir sagen "Ja" Zueinander...Zivil 20.8.09 / Kirchlich 22.8.09



Schoseli  am 19.08.2009

Re: Augustbräute

Guete Morgen

Ja no 1 mol schlofe und denn semer au scho ehefraue...etz beni a net so nervös,
aber am sa werds denn glaub no schlimmer als morn.

Ech wönsche der au 2 wunderschöni Täg

mer ghörid

glg

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



tonie  am 25.11.2009

Re: Augustbräute

juhuuu zusammen

wer von euch heiratet denn noch im nächsten August. Also ich hoffe auf heisses, trockenes Wetter.



jawirwollen  am 25.11.2009

Re: Augustbräute

hi tonie

werd ende August heiraten. trockenes wetter wäre super, da wir in einem Park mit kleiner Kapelle heiraten, , 20 bis 24 Grad würden mir aber schon genügen.



Zuletzt bearbeitet am 26.11.2009



schneewittchen  am 26.11.2009

Re: Augustbräute

wir heiraten am 07.08.2010 und hoffen auch auf trockenes wetter da wir eine open air trauung haben:-D



 1 .. 8 9 10 11 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.