Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Augustbräute
Augustbräute
 1 .. 8 9 10 11 12
Soefeli82

nicht registriert

am 26.11.2009

Re: Augustbräute

Guten Morgen meine Damen

o ig bi ä ougustbrut u fröiä mi extrem druf. natürlech hoffe mir o uf schöns, nid allzu heisses wätter. ha de ke luscht der ganz tag ds schwitzä

der dezember wird ganz cool. am 5.12 hei mir vo mire verwandschaft us bereits wiähnachte, jaaaa bi üs im kanton bärn chas nid schnäll gnueg ga , u de chames de lüt grad id händ drücke u spart no porto, u am 12.12. hani mit em brutlade abgmacht. bi scho ganz zabelig.

wünschenech ä superschöne tag.
lg soefeli

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010



tonie  am 26.11.2009

Re: Augustbräute

ou mega spannend. mir mached e freii trauig. ich wür au gern dusse, aber das hämmer nonig usdiskutiert.
also so 27 Grad erwart ich scho.

iladige verschickemer aber erst nächst jahr aber akündigt hämmers scho. und ums chleid kümmer ich mich auch erst dänn. eigendli machemer jetzt dänn fast alles erst nächst jahr.

wie wird eure openair-trauuung aussehen?



ManuThom

nicht registriert

am 11.12.2009

Re: Augustbräute

Salutti

Ich hürote au nögscht Auguscht :-)
Freu mi mega

Sowit mit de Vorbereitige sind mir aber nonig. aber es passt für üs. isch au schön wenn me de schö moment nochli für sich cha phalte;-)

i würd mi au freue wenns schön wetter wär, aber ebe, beiflusse cham mes jo nöd..... aber auguscht isch en guete monet zum hürote!!!!!!!!!!

lg



 1 .. 8 9 10 11 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.