Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Augustbräute
Augustbräute
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 12
fufi  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Fürs Wätter hani ä site gfunge wo me scho cha ga luege relativ früäch im Vorus: www.meteoprog.ch
Gseht us aus obs am 8. zwar nid rägnet, aber drfür äuä nid grad mega warm wird si....
het öpper wo o am 8.8 hüratet villich no angeri ermunterndi wätterprognose gseh?



surri  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

jo ebe das liebe Wätter wenn mir das chönnte beifluse wärs mir au lieber!



Liara

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Augustbräute


Han ebe in letzter Ziet meh Sport gmacht zum min Stress wägem Hochziet chlie in Schach zhalte. Und jetzt sind schwub dibub 3 kg wäg...

Schlüfe glaub hüt Abig grad drih. Han jetzt würklich grad Angst das es nüm passt... grrrr


Mir hüratet am 7.8.09 Zivil und am 8.8.09 Kirchlich



Schoseli  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

dröcke der dä Dume das es passt

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



Yasi  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Hoi zäme

Ich bin jo glaub eini vo de erste Augustbrüüt do im Forum. oder hüroted au öpper am Samstig?

Mir händ eigentli so wiit alles bereit. Müend no Tischdeko und Tischplatzhalter is Restaurant bringe. sust isch glaub alles ready. Will mir gad am Mäntig, aso am 3. August id Flitterwuche reised, simmer etz mega am wäsche, bügle und packe. muen jo alles ready sii vorem Friitig, will mir jo am Friitig no zivil hüroted und am Abig nochli grilliered.

d'Wetterprognose für am Samstig isch suuuuper: 28-30°. Regerisiko 2%. was wämmer meh.

mir froied ois riiiisig uf de Tag und sind sit gester recht nervös. nöd nume ufs Hochzig sondern au uf d'Reis (ha ebe Angst vorem Flüüge und de Flug goht 8h). Min Mage spinnt etz amel echli und richtig dureschlofe chani au nüme. Ich nime jetzt au irgendwie so Beruhigigstablette, dasi nöd nume no umenervöse.

wünsche oi allne no e gueti Vorbereitigszyyt. nöd z'vill Stress!!!

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



Liara

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Augustbräute


Danke Schoseli, säge dän morn Bscheid.


Mir hüratet am 7.8.09 Zivil und am 8.8.09 Kirchlich



Schoseli  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Yasi

uiii jo be der gohts denn nöme lang... s wetter werd bestimmt super si...

flugangst du seisch es... ech han au mega flugangt... nemmsch öbis dä gäge?
Wenns denn hilft chasch mer en tip gä.
mer flügid 12 Stund Horror!!!!

@LIARA
JA GEB DEN BSCHEID

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



Yasi  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Hoi Schoseli

aso ich bin jetzt nöd extra zum Arzt wägeme Medi. ich nime eifach die Beruhigungstablette und Reisetablette nimi mit. Wird denn scho goh. sust händ die im Flugi sicher au no öppis, wäns nöd langet. aber ich bin etz mol zueversichtlich.

bim zruggflüge hetemer au me als 12h. mir tüend aber no zwüschelande, wasi nöd unbedingt toll finde. s'Start und Lande isch jo s'schlimmste!

easy, wird scho klappe.

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



Schoseli  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

ja gang denn au eifach id Apothek öbis go hole...

jo mer dönt au zwöschelande in Dubai... denn hemmer 3 Stund ufenthalt, und bem reour flüge
hemmer en ufenthalt vo 4 Tag in dubai :-)

jo logisch das chund scho guet...

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



Soefeli82

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Augustbräute

hallo zämä

ig bi o ä ougustbrut. der unterschiid zu öich isch, das ig no äs jahr mues/darf warte

wünsche öich emu idä letschte wuchene ganz vil ruähegi närvä. äs chunnt scho guet...

lg soefeli



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.