Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Augustbräute
Augustbräute
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 12
Smiri  am 30.07.2009

Re: Augustbräute

Hallo zämä

I möcht öich aune säge, dass doch das Wätter nid die wichtigschti Komponänte a däm grossartige Tag isch. Es si doch viumeh d Lüt wo dir iglade heit, oder ou d Stunde mit em Maa dörfe z gniesse. Die meischti Zyt isch me eh dinne. U die Zyt wome haut use geit, lächlet de wou mau e Sunnestrau uf ds früsch bachnige Brutpaar abe..

Das het mir üse Fotograf gseit, u i nime a, das dä weis vo was daser ret.. klar. wes dr ganz Tag nume eis Schiffet isch das scho ermüedend. I ha mau vonere Brut vernoh, die het während dr ganze Chiuche grännet. nei nid wüu se se so schön het dünkt, nönö.. wäg em räge verusse... tragisch!!!!

Mir hürate übrigends am 22.8 u i fröie mi riiiiiiiiisig...

Iz hani no e Frag i eigeter Sach. Wie chönnt me es Kollege Päärli a Ihrem grosse Tag überrasche. Het öpper e gueti Idee. Merci. LG a aui. U dänket dra... es wird e grandiose Tag. kontrolliere chame e nid aus. u zwätter scho gar nid.



Muggi  am 30.07.2009

Re: Augustbräute

Mir düend am 28te :)



Yasi  am 31.07.2009

Re: Augustbräute

Hallo Brüütlis

ich bin jetzt zivil verhürotet!!!! Juhuuuu! mir händ ganz e liebevolli Trauig gha und händ etz gad nochli grilliert im Garte. d'Coiffeuse isch no churz verbii cho zum mir d'Haar iiwickle. gsehn etz zimli heiss uus.

Morn isch denn s'grossi Fescht. Melde mi also ab und wünsch oi e gueti Zyyt!!

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



filu  am 02.08.2009

Re: Augustbräute

ich chönti hüüle!!!
wenn mer uf meteoprog.ch gaht go luege gseht s wetter am samstig 08.08.09 alles andere als guet us!!!


mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



fufi  am 03.08.2009

Re: Augustbräute

He Filu
Sicher sich am 08.08.09 schön wätter. sie hei sogar im meteo gseit gha das we nid no ä störig chiem sigis schön. u gang mau unter www.landi.ch ga luege.

Grüässli u viel sunneschin



filu  am 03.08.2009

Re: Augustbräute

hoi fufi,

bi landi chamer doch no gar nöd bis am samstig s wetter aluege!? oder?

lueg mal bi www.meteo.search.ch oder bi www.meteoprog.ch
dete gsehts leider nach rege us!!!

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

Zuletzt bearbeitet am 03.08.2009



silver83  am 03.08.2009

Re: Augustbräute

hallo filu, au wens rägnet hen ihr trotzdem es schöns fäst!! ihr hen sicher au en schlächtwätterplan gmacht, und den würd hald so gfiiret. sicher jedä wünscht sich super wätter, aber mä chans sich jo nid ussuechä und drum machen zbestä drus.

Lg und verchopf di nid


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



pluto2008  am 04.08.2009

Re: Augustbräute

Au mer hürated am Samschtig ond mer hoffed sWetter tut sech no ändere. Händ ihr all euchi Schlechtwetterplan gnoh för de Samschtig?



fufi  am 04.08.2009

Re: Augustbräute

hallo
Das Wetter muss für Samstag nicht zwingend schlecht sein. Er meldet zwar Gewitter, was aber auch bedeuten kann, dass es erst am Abend regnet. wir werden uns am Freitag entscheiden, welches Programm wir nehmen. Ich bin da aber noch zuversichtlich! Habt ihr euch alle schon für schön- oder Schlechtwetterprogramme entschieden?



pluto2008  am 04.08.2009

Re: Augustbräute

Ech ben au no zuversichtlech- mer müssted ois am Donnschtig morge frühe entscheide! Hoffe mer dass es anders wird ond schön bliebt;-)



 1 .. 5 6 7 8 9 .. 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.