Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?
Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?
 1 2
mini84  am 29.06.2010

Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

Hoi zäme, schowieder iich..

Ich bruche nomal euri Meinig.... Also wär gaht bi eu nach dä Trauig zerscht us dä Chile? s Bruutpaar oder d Gäst?
Mir hüratet reformiert. Min Fründ isch aber katholisch und er seit, bi ihne gäched IMMER d Gäst zerscht use.
Mir händ jetz gseit, lueged mr eifach mal, wiäs dänn usechunnt, aber ich han s Gfühl dases dänn echli komisch wird, wänn dänn d Hälfti eifach ufstaht und uselauft, und di ander Hälfti chunnt garnöd drus...

Zudem mues mr ja idä ref. Chile nöd no unterschriebe am Schluss, was wür heisse, das mir dänn eifach blöd det vorne stönd und müend warte bis 150 Gäst us dere Chile usegloffe sind... isch das nöd echli schräg??

juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!



Jsnoa  am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

Hoi!
Auso bi üs isches immer so, dass zersch ds brutpaar usechunt. dusse stönd ja meischtens no spalierlüt ect und hei no öppis vorbereitet (mängisch) u de isches ja blöd we zersch d gäscht düre göh.


LG
Jsnoa



Soefeli82

nicht registriert

am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

bi üs isches o so wiä bir jsona. mir - brutpaar - wärdä nach der trouig zersch useloufe u düre spalier ga. ig häts no niä gseh, das d gescht ender usegöh weder ds brutpaar... o bimene kollegepaar wo beidi katholisch si, isch ds ersch ds brutpaar usecho u när d gescht...

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

Zuletzt bearbeitet am 29.06.2010



mini84  am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

ich hans ebe au scho gseh... grad dä samtig bini aneme Hochziit gsi (katholischi, italienischi Trauuig), aber da idä Schwiiz...

und diä sind dänn au alli usegange und so um dä Usgang gstande und s Bruutpaar isch dänn halt mit Riis beworfe worde....
Aber ich han nöd grüehrt,well mir s Bruutpaar gseit hät, sie welled das eigentli nöd...

Aber leider isches dänn halt bi dene immer so, dass diä Wünsch leider nöd berücksichtiged werded, was ich zimli dänebed find...

*vom-thema-abweich-sorry*

juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!



chloro  am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

Also vo mir us gse geit s Brutpaar zersch. Dä Momänt wo d Chiletüür ufgeit un d alli Auge si ufs Bruutpaar grichtet isch unvergässlech und ganz schöm.Iz chani jo us erfahrig rede
I hätti das nie angers weue. Anschliessend d Traouzüge und denn d Gäscht.



Lara  am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

Das Brautpaar zuerst!
Bei uns (katholisch) war es so, dass die geladenen Gäste in der Kirche gratuliert haben und sich dann wieder auf ihren Platz gesetzt haben. Das wurde am Ender der Trauung vom Tafelmajor (oder vom Pfarrer, das weiss ich nicht mehr genau) so kommuniziert. Ich finde das am Schönsten und das war auch unser Wunsch!
Wir sind vor Kurzem an einem Hochzeit Spalier gestanden. Da kamen die Gäste "tröpfchenweise" aus der Kirche (wahrscheinlich haben die auch in der Kirche gratuliert. Die sind dann hinter dem Spalier durchgelaufen. Nach ca. 10 Minuten kam dann das Brautpaar mit den Trauzeugen... Also sind nur noch die 4 Personen durchs Spalier durchgelaufen... Schade... Ich fand das überhaupt nicht schön, ehrlich gesagt fand ichs katastophal... Aber halt Jedem das Seine....



Franziska

nicht registriert

am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

ganz klar, zuerst das Brautpaar, danach die Trauzeugen und dann erst die Gäste.....



schusseli  am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

Bei uns war es anderst: Zuerst sind die Gäste hinaus, dann haben wir mit der engsten Familie noch ein paar Fotos in der Kapelle gemacht, dann sind wir und dann die Familie raus.
Ich fand das auch noch schön, da dann alle Gäste draussen geklatsch haben, als wir rausgekommen sind...
Ich weiss jedoch nicht wie das bei religiösen Trauungen gehandhabt wird/muss. Wir wurden von einem freien Redner getraut.


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



cosmologia  am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

Ich finde, dass das Brautpaar zuerst rausgehen soll. Bin gleicher Meinung wie Franziska.

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##



Loved  am 29.06.2010

Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?

ich finde auch dass das brautpaar zuerst die kirche verlassen soll.Und dann idealerweise, zuerst die vorderste Bankreihe (wo ja auch gleich Trauzeugen/Brautführer und Eltern sitzen), dann die zweite Reihe, dann die dritte usw. So kann jeder noch einmal das Brautpaar sehen.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.