Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil
es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil
 1 2
sidney85  am 01.07.2010

es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

also es isch scho wieder es ziitli vergang siit ösem grosse tag aber irgendwie möchti jetzt glich no chli öbis schribe , vilicht interessierts jo öbert
mer sind füeh is bett aso mer hends probiert isch den halbi elfi worde,
also will i jo so früä is bett bi hani denkt am 3 verwache seg doch super und bis am 4 nüme schlofe no vil besser, bi scho mega ufgregt gsi, am 5 isch den min Maa ufgstande go melche ond i bi au uf het e nünt me brocht ha den chli blueme dränkt zum chli ablenke und wos den so geg 6 gange isch bin den mol go dusche endlich ahni öbis chöne mache so wies eigentlich planet währ
am 7 isch coiffeuse is huus cho zum mi und Trauzügin frisierä und schminke, mer sind no gärnüme so nervös gis ;-) dfirsur isch super worde so wie mers besproche hend eifach brütlihaft
wehret em frisiere und so hani no probiert öbis zmorge esse aber isch den bim probiere blibe

min Maa hani erscht wieder bim fotoshooting gse vorher het er no müese strüss go hohle ( sie sind eifach wunderschön worde mine mit rote rose und krüter und dä schwe sine mit orange rose mit orchideeblüete)
am 10 isch fotografin cho , oh do hani langsam wieder chli dnervösi gspürt jetzt gohts den lansam los ..

herzli pöperlet...
es isch wunderschön gsi min maa het bi ös vorem huus mit mim struss of mi gwartet, de moment isch eifach uuu schöö gsi hend mer ös zerscht mol gse und er het mega mega guet usgse und i ha im gaub au gfalle so a dä freudä trändli a. bi au nüme wiit dä vo entfernt gsi ha mi aber chöne zrugg halte ha chli angscht gha wegem make up
de moment hend mer mega gnosse chli für ös, chli luege und chli liebi wörtli flüstere..
wo mer üs den wieder gfasst hend sind mer den öbe 2h chli go fötele das het ös u guet gfalle chli locker posiere und so isch gärnüd so schwierig gsi a dem tag.
mer het jo e es dauer grinse druf

ösi trauzüge sind den nochem mittags esse mit dä fotografin zu dä gäscht und mir hend gwartet diehei bis ziit gsi isch bis mer ös au of dä weg hend chöne mache , mer sind den chli zspot cho chircheglogge het scho nüme glütet:laugh liber chli zspot als zfrüäh sös gsend eim no gäscht zfrüäh ( hend dä mittags verkehr chli underschätzt, also öse schoffeur dä schwe sind fründ)

dä moment wo mer i glaufe sind isch eifach mega öberwältigend gsi do hets lüüt i dere cherche gha unglaublich viel mer hetet doch nie erwartete das gad so viel chömet.
vo dä trauuig wösset mer leider nüme so viel nu das mega zu ös passt het und das i dä pfarrer agluegt ha bim jo säge peindlich ha den mim maa no es stills jo öbere gflüsteret
( das hend mer immer gseit of das müend mer den achte aber prompt passierts mer, typisch..
au jo und ganz en schöne Moment isch gsie wo ösi 10 monate alti tochter ösi ring brocht het.. also sie isch gfahre worde ime leiterwägeli wo vo ösne göttichind zoge worde isch.
sooo mega süess het das us gse. es isch eifach so perfekt gsi und het voll für ös gstumme die trauig wo vo ösne beide jugendpfärrer(scho konformiert und gfirmt worde) gmacht worde isch.

ALSO I SCHRIBE MORN DÄ 2 TEIL MAG NÜME MUS IS BETT



sidney85  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

DO NO ES BILD, CHA NÜD ME UELADE DIE ANDERE SIND ZU GROSS, WEISS ÖBER WIE MER DIE BILDER CHA CHLINER MACHE ??



happyday  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

@fotos kleiner machen: nach image minimizer im internet suchen und das programm downloaden (ist kostenlos) - ist sehr einfach gemacht und mann kann ruck zuck x bilder auf einmal verkleinern.

freue mich auf den zweiten teil deines berichts!!!

liebe grüsse,
happyday



cosmologia  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

Hallo Sidney

Herzlichen Glückwunsch zur Hochzeit! Ihr seid ein schönes Paar! Vielen Dank für den Bericht und ich freue mich auch schon auf den 2ten Teil!

Zur Bildbearbeitung: im Internet gibt es Irfanview gratis. In eins der Menüs kannst du zB die Pixelgrösse verkleinern, neu speichern und schwupps ist das Bild kleiner :D

Grüässli,
cosmologia

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##



Kati7  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

Hy Sidney
Danke dir für den 1. Teil. Ihr seid ein schönes Paar und Dein Kleid gefällt mir sehr gut!



sidney85  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

SUPER jetzt hets klappet mit dem programm. danke für dä tipp. schöne tag!!



vivala010

nicht registriert

am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

bisch e wunderschöni brut. schleid gfallt mir super guet!!! herzlichä glückwunsch zur eheschliessig ;)



sidney85  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

danke danke ha mi au u mega wohl gfüllt drin isch überhaupt nüd schwer gsi oder sus irgendwie störend es het a dem tag eifach zu mir ghört.



Carmile  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

hey sidney

glückwünsch au vo mir, du häsch sehr herzig usgseh. isch das es sposina kleid gsi?? :-) und näbetdra isch das dini schwö?

liebs grüessli




sidney85  am 02.07.2010

Re: es isch eifach wunderschön gsi dä 12.Juni.2010 1 teil

hey vivala010
ich weiss leider nüd wie mer cha zrugg schribe das direkt of dis mail chunt, sorry.
wegem chleid i wieses gärnüd was es füre marke isch. has ebe gmietet gha.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.