Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 29 .. 44
Happypurzel  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010



Hmm verstahn ich dich jetzt richtig Ihr hüratet oi usserhalb, z.B. im ne Hotel oder so mit Standesamt? Mir hend das ebä oi so zimli sicher, aber dä Standesbeamte muemer ja oi reserviere vor eigetä Gmeind oder? Und der muess ja de oi no Ziit ha? Ja ich muss denä ächt mal alüüte, han mi iderä Hinsicht no nid schlau gmacht. Mir hend eifach gfunde, es wäri cool alles an einem Tag und alles am gliiche Ort und wiiter bini no gar nid!

Verliebt seit dem 13.11.2002, verlobt seit dem 07.01.2009, verheiratet im 2010



dee-dee  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Mir werdäd ufäme Schloss hürotä, genau. Und da gits eifach so vorgehni Termin wome döte ame Samschtig chan hürote und eine vo dene hani jetzt äbe bim Schloss reservierä loh.
Nai de Standesbeamte chunnt nöd vodä eigenä Gmaind, also mir sind döte halt imene andere Zivilstandskrais als mir wohned und de chunnt denn eifach vo döte, wo s Schloss itailt ischt.

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



Happypurzel  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Ahha ok, üs hett die Dame dertä gseit, Sie stelled dä Ruim zur Verfüegig, aber dä Zivilstandesbeamte müssid mir sälber bringe. Ebä wie gseit ich muss mi da mal schlau
mache, kei Ahnig was dä Gspass chostet, wenn da eper extra muss cho, so wie ihr das hend isch ja mega super, das wurdi mir oi pässle, aber das gaht ebä leider nid!

Verliebt seit dem 13.11.2002, verlobt seit dem 07.01.2009, verheiratet im 2010



Melle1980  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

@moonlight: Da mein Freund und ich beide aus der Nähe von Hamburg kommen, werden wir die Hochzeitsfeier dort organisieren, da es uns einfacher erscheint als unsere komplette Verwandschaft und Bekanntschaft in die Schweiz zu bekommen. Was es komplizeirt macht ist, dass man nichtmal eben dorthin fahren kann.
Wir dachten uns, dass wir mit dem Schiff im Hamburger Hafen starten und dann Richtung Nordsee fahren. Ich muss dann meinen Freund unbedingt zu einer Meinung bewegen, da wir uns beide noch nicht sicher sind, wie wir es 2010 machen wollen. Eine Überlegung ist auch, dass wir uns von einem Kapitän trauen lassen. Mein Freund ist der Schiffahrt schon beruflich verbunden. Er hat Schifffahrtskaufmann gerlernt. Auf der einen Seite ist es ja noch solang hin, aber auf der anderen Seite wird das Jahr mit den ganzen organisieren auch schneller vergehen als einem lieb ist.

***Wir trauen uns: standesamtlich 29.05.09 & kirchlich: 29.05.10***



dee-dee  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Ah so, ja denn weiss ich au nöd gnau wie das goht. S Schloss isch ebe offiziell als Zivilstandsamt ufgführt i dem Bezirk.


* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



Happypurzel  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

@dee-dee Ja ebä ich muss mich da schlau mache.

Melle, das ist eine tolle Idee, auch mit der Trauung durch den Kapitän, ich denke schon dass Du deinem Schatz Beine machen musst, ansonsten ist das Schiff dass ausgebucht und eure schöne Idee gerät ins schwanken, das wäre ja total schade, aber ich weiss auch man dard die Männer nicht zu sehr drängen, sonst geht gar nichts mehr natürlich nicht alle!!!

Verliebt seit dem 13.11.2002, verlobt seit dem 07.01.2009, verheiratet im 2010



moonlight23  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

@melle: Ah so schön, fendi e geniali idee ofem schiff zhüürote ond denn au döt z fiire, ganz öpis speziells!!



Melle1980  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Ich glaube ich rufe mal bei der Reederei an und frage mal nach einer provisorischen Reservierung, bzw. was die für Erfahrungen mit Terminen haben.

***Wir trauen uns: standesamtlich 29.05.09 & kirchlich: 29.05.10***



dee-dee  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Melle, das ist wirklich eine tolle Idee. Ich würde da auch einmal anrufen und fragen, das kostet ja nichts

Purzel: Ich würd au mol afrogä, ich han au aifach norgfroget wie das alles ablauft. Gang bi so Sache amel lieber uf Nummer sicher und da mir recht früeh gsi sind, hämer au no chli Uswahl ka. Mir händ au no zwei anderi Ort aglueget ka (under anderem nomol es Schloss) und händ denn i Rueh chöne überlegge. Chasch ja mol es Mail schriibe as Zivilstandsamt... Das hät bi mine Frogä immer super klappet.

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



Happypurzel  am 03.02.2009

Re: Hochzeit 2010

So jetzt hani mal uf üses Standesamt aglüüte und das isch also super, die chömid eifach ohni Mehrkoste, egal wellä Tag au am Samstig und mer chan alles eis Jahr im Vorus bueche. Super!!

Verliebt seit dem 13.11.2002, verlobt seit dem 07.01.2009, verheiratet im 2010



 1 .. 9 10 11 12 13 .. 29 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.