Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 31 .. 44
sheperd  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

mir hüroted im bocken in horgen, das isch so en alte umbaute guetsbetrieb, super schön und ne so modern



dee-dee  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hani gar nöd kennt, han schnell googlet, sieht super uus

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



sheperd  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

ja isch würklich cool. vorallem isch s personal super, wills ja es seminarhotel vo dä cs isch - wird nur leider ned ganz günschtig, da mir beidi sehr grossi familie hend dä vorteil isch, dass gnueg zimmer und parkplätz vorhande sind. bi schönem wätter isch dä apero dusse und bi schlächtem gits verschidni optione dinä. min schatz hets d location scho kännt und ich bi si denn mit minere schwöschter go aluege und ha grad mal prov. reserviert. d bankettleiterin, wo üs alles zeigt und erklärt het, isch super nett und sehr kompetent gsi. dä gnaui rahme vo allem stat nonig fescht, aber ich bin froh, dass mer das mal fix hend. die sind nämlich immer scho min. es jahr vorher usbuechet.



dee-dee  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Tönt ja super...

Ja mit de Parkplätz händ mir au müese luege, wil irgendwie bi einige Locations hät das nöd passt, teilwis denn mit Parkplätz zwiit entfernt oder ide blaue Zone oder so, das goht für üs gar nöd...
Isch ja au nöd jede guet z Fuess und ich selber mag denn mitem Kleid au nöd no weiss ich wie wiit laufe


* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



sheperd  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

ja, ebe und hotelzimmer sind bi üs ein MUSS, will en grosse teil vo dä gäst wiit her wird cho



dee-dee  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Ja denn isch klar... Bi üs sind ali nöd wiit weg, eigentlich no en Zuefall

Sind ihr au anere Hochziitsmess gsi? Mir sind z St.Galle gsi, aber eigentlich nur kurz. Händ döte denn no en Bekannte troffe und üs hautpsächlich mit dem verquatscht...
Aber isch no witzig gsi zum luege, was mini besser Hälfti so zude verschiidene Chleider maint.

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



sheperd  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

ja, mir sind in züri gsi. min schatz het dä uftrag gha, mir mal z zeige was ihm in sache kleider gfallt und vorallem, was er ganz übel find. mir sind üs aber au was kleider abelangt sehr einig - wie au mit em ganze rescht. er ghört au zum typ ma, wo find, mach du nur, denn wirds sicher super....naja, vertraue isch ja schliesslich wichtig
mir sind übrigens erst adä mess uf üsi location gstosse. mir hend sie zwar beidi kännt, aber hetted glaub nie dra tänkt. und wäg dä ring hemmer au chli umgegluegt, aber no nüt beschlosse - das wird glaub dä einzig knackpunkt



dee-dee  am 25.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Mir sind üs i Sache Kleid au sehr einig, üs hät immer öpä s gliche gfallä

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



babs  am 27.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo Zäme

Also betreffend chleid chani euch nur arote das dir mol ines Gschäft gönd ga luege.. Und dir werdet erstunt sie was zu euch passt also mir het am schluss au es chleid gfalle wo ni vom aluege her denkt ha oh nei und nachane bini sprachlos gsi...

Lg babs



Lorena  am 27.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo

Sagt mal, ihr heiratet Mitte 2010 und geht schon Kleider anschauen?


Mein Partner findet, dass es reicht, 3 - 4 Monate vorher mit den Vorbereitungen zu beginnen. Was mach ich nur, damit er mir glaubt, dass 8 bis 12 Monate nicht zu lange sind? Er möchte ein richtig grosses Fest. (Ich wäre erst mit einem ganz kleinen im Kreis der Familie einverstanden gewesen, aber mittlerweile "gluschtet" es ich extrem und ich kann es kaum erwarten, mit den Vorbereitungen zu beginnen.



 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 31 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.