Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 32 .. 44
dee-dee  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Mir hüroted nur zivil. Finde chirchlich hürote sölled die, wo au sus mit de Chirche z tue händ und das händ mir nöd. Au wenn wohl jede die Traumvorstellig mit de Chirchä hät, ich würds bi üs nöd recht finde.

Söll ich i mim erste Biitrag mol ifüege, wer alles do vertrete isch?
Sölis nach Monet sortiere? Oder wie?


* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



minzentee76  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

mer send eigentlich ou ned grossi chelegänger, aber en kolleg vo mim zuekönftige esch ref. pfarrer ond mer fändes no schön, wenn er üs de säge wörd gäh. mer chönd ehn erst im ne monet froge ob er das wörd mache. för üs chäm ou en trauuig im ne schloss oder so in frog, also ned zwingend ire chele. im april wösse mer meh i welem rahme üsi trauuig werd stattfinde


verliebt seit 26.3.06 / verlobt seit 19.12.08 / hochzeit im juni 2010 :-)



babs  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Hei danke für euri rasche Antworte.. Dir helfet mir sehr.. I denke ebe langsam au immer wie meh as meh nid zwingend id Chile muess vorallem muess für beid stimme..


LG



dee-dee  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Me hät hüt ja gnueg Möglichkeite zum e schöni Hochziit zmache, au ohni Chirche. Isch ja nöd so, dass me bide Gmeind ufes grusigs Büro go underschribe mues

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



moonlight23  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

hoi zäme

Also mer tüend au ned inere chile hüürote, mer löhnd eus trotzdem vomene pfarrer lo troue eifach verosse im grüene.
Es get jo wörkli efang so vell möglichkeite wie ond wo mer sech chan troue lo








Hochzeit geplant am ***15.05.2010***



babs  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Jo do heit dir vollkomme recht.. I muess glub au chli vo dem weg cho... Mol luege ob öbis ufem ne Schloss frei isch... Da würi nämli au no sehr schön finde..



calla  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

mer hüratet au nur zivil, aber trotzdem in wiss mit allem drum und dra. mer sind glichermeinig wie dee-dee, für eus würs mit de chile eifach nid stimme obwohl das natürlich nid all chönd navollzieh (mis grosi zum biespiel) aber was sölls, allne rächt mache chamers sovieso nid und es isch euse tag drum muesses für eus stimme.

mer werdet jedoch mit eusere zivilstandsbeamte mal luege ob mer en "trauspruch" iflüsse la chönd, das söll dänn en spruch oder es zitat si wo eus immer mit dem tag verbindet und eus dra erinner söll. wiiter wirds vermuetli so si, dass min ring 3 steinli hät und jedes vo dene e bedütig hät für eus und es wär läss wänn sie au das chönti "verzelle"... mal luege, hoffe sie sind dänn so offe. de ringtuusch machemer uf jedefall au



calla  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

ich mach suscht mal de afang: dee-dee, eventuell chöntisch das nacher i din erschte biitrag ifüege und mit dine agabe grad ergänze... han nochli meh sache dezue gno

wär cool wänn möglichscht viel würdet mitmache dänn muemer nämli nid immer wieder all biiträg go dureläse hi,hi..

nick/alter/region/verliebts seit/verlobt seit/heiratsdatum (voraussichtlich)
calla/26/ZH/01.07.2004/27.09.2008/04.06.2010


ps: eventuell alphabetisch sortiere nach nick??

herzlichscht, calla

Zuletzt bearbeitet am 09.03.2009



dee-dee  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Sölich jetzt mal die Zämestellig i mim erschte Biitrag mache?

Wer will cha mir ja denn d Date vo sich ageh, also wenn er hürotid, wo, woher ihr chömäd und was er wennd.
Denn duen ich au nur die id Lischte wo wend.

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



dee-dee  am 09.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Ah merci calla, findi super, due das grad ibaue

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 32 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.