Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 27 .. 44
babs  am 29.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Hmm die cheibe Manne wei aues use schiebe Nenei im Grundgno hei si jo recht....



gummibaerli  am 29.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Wow, do isch ja grad chli öppis los gsi siit gester, wo ich sletscht mal dinne gsi bin.

Ich wünschti, mir hettend au schu es datum, denn chönt i mi nu chli meh freue...
Bi mir isch uf jedefall klar, das mer kirchlich hüroted. Mim Schatz chunts nit so drufa, er hät mit de Chille no nie vill am huet gha. I bin aber katholisch und für mich ghörts au eifach so dezue. Und i wott zwüsched em zivile und em kirchliche au kein all zu grosse abstand.

Gohts üch echt glich wie mir? Ich weiss scho siit ich es chlieses Meitli gsi bin wie mini Hochziit in etwa sell wärde (was für blueme, das mit de chille, usw...).
Jetzt muen i für gwüssi sache nume no min schatz begeistere und denn wird das sicher en hammertag.



calla  am 30.01.2009

Re: Hochzeit 2010

hallo zusammen

auch wir heiraten im 2010. unser datum - soferns dann klappt, wird der 04.06.2010. wir heiraten zwar nur zivil aber trotzdem mit allem drum und dran... würde mich uu freuen, wenn ich mich eurem lässigen trüppli anschliessen dürfte

Zuletzt bearbeitet am 30.01.2009



moonlight23  am 30.01.2009

Re: Hochzeit 2010


Juhhui nomol en 2010-Bruut
Us welere Region besch denn?



calla  am 30.01.2009

Re: Hochzeit 2010

jöööö, danke für de nett empfang
ich bin usem kanton züri, region glattal... jetzt muen ich glaub grad husch go naläse wo ihr so herchömed. irgendwo hani no gläse das ihr eu au bitz vorgstellt händ drum mach ich das jetzt au...

ich bin fascht scho 26gi und min schatz isch 30gi, zäme simmer sit 4.5 jahr und zäme wohne düemer sit 3.5 jahr...
ja meh weiss ich jetzt au grad nid zverzelle ussert das ichs uu spannend finde, wieviel variatione vo hürate möglich sind und da au zämecho sind... echt cool! freu mich uf de ustuusch...

wünsche allne e gueti nacht, ich chume sicher morn abig wieder go inegüxle... bis dänn....
calla



Ranelle  am 01.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo dee-dee
Sorry dasi so lang ha gha zum zrug schribe...
Mir chöme usem schöne Ämmitau ir nöchi vo Huttwil.
U du?
Mir wärde vorussichtläch ou im Mai hürate, aber ou nume zivil.
Eg be im momänt eifach chli am Idee sammle u mire kollegin am häufe für ihri hochzit, wesimi cha bruche;-) aber süsch süsch duäni no nid gross öpis plane wüui süsch ganz hibbelig wirde us gar nüm cha erwarte

Verliebt seit: 25.09.2004
Verlobt seit: 25.09.2008
Heirat geplant ca. Mai 2011



dee-dee  am 01.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Mir chömäd usäm Thurgau

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



minzentee76  am 01.02.2009

Re: Hochzeit 2010

mer vo egerkingen, kanton solothurn..



calla  am 01.02.2009

Re: Hochzeit 2010

juhuu.. mer sind hüt i "eusem" reschti gsi! mer händs schomal für euses wunschdatum reserviert gha, jetzt mümer numal no warte bis de neu chuchichef dmenuchartene zämegstellt hät und dänn entscheidemer wasmer a eusem hochziit möchtet ässe.

min (einte) heimatort isch au in solothurn



moonlight23  am 02.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hoi Zäme

Juhuii höt morge hani de Termin för euses Hochziit chönne reserviere! am 15.05.2010! Nor s einzig negative am ganze esch das mer am 11.00 ofem Standesamt trout wärded, das esch de spötischt Termin wos mer händ chönne abüüte am ne samschtig ofem Standesamt.. Jäno.

Jetzt machi mer die ganz ziit gedanke was mer vom 11.30 bes am ca. 4i bes de Apero esch chan mache met eusne eltere ond de Trouzüüge? Wär mega froh wenn ehr mer es paar idee hättet, de wäri chli beruigt :-)



 1 .. 6 7 8 9 10 .. 27 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.