Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Musik Kirche
Musik Kirche
 1 2 3
Nadine123  am 21.10.2008

Musik Kirche

Sali zämä

Mich würde mal interessieren, wer ihr für die Musik angagiert habt. Einen Organist, Solistin oder vielleicht Chor? Oder etwas ausgefallenes?

Irgendwie finde ich Organist zu normal, Solistin möchte mein Freund nicht (Er findet die singen zu hoch (Ave Maria usw.) und für ein Chor ist die Kapelle zu klein.

Er hat schon gesagt, dass wir doch eine CD abspielen können. Die singen sogar noch schöner Bin ich jetzt ein bisschen daneben, dass mir das voll gegen den Strich geht?

Und falls ihr auch noch in meiner Region (Rheintal) seid. Könnt ihr mir den Künster bekannt geben und vielleicht sagen vieviel ihr ca. zahlen müsst? Wäre sehr dankbar....



maju  am 21.10.2008

Re: Musik Kirche

Hoi Nadine
also mir hei Kollege wo chöme cho spiele, wüsse aber no nid wie viu sie choschte! i bi mir no chli dr Kopf am zerbräche, was fürnes Lied mir wei zum ineloufe! hesch Du oder äch öper angers ä Idee? I finge Ballade pour adeline so schön, isch das äs Hochzytslied?
mir hürate am 02.05.2009



Manuela24

nicht registriert

am 21.10.2008

Re: Musik Kirche

Hoi Nadine123

Also an dä vorletzte Hochziet wo ich gsi bin, häts nebet em Organist no 2 Fraue gha, wo Quer- und Panflöte gspielt händ. Das isch mer mega näch gange, ha d'Träne nümme zrugg halte chönne, so schön händ die gspielt.

An dä letzte Hochziet häts würklich nur en Organist gha. Das ha ich persönlich würklich als langwielig empfunde, aber das isch Gschmacksach.

Bi üs ischs chli blöd. Min zuekünftige Schwiegervater wet üs unbedingt überrasche. D.h. mir wüsset nur, dass mir nebet em Organist no öpert anderes ha werdet. Aber nöd, ob das Gsang wird sie oder instrumental. Einersiets freu ich mich uf d'Überraschig, aber anderersiets hoff ich, dass ich nöd enttüscht wird sie.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09



Nadine123  am 24.10.2008

Re: Musik Kirche

@maju Diä Ballade spielt doch dä Kleidermann oder wiä dä heist. Ohhhh, isch sooo schön. Diä Lieder hät immer min Mama gspielt. Also, da Lied wör i persönlich schön werded dä Kirche oder bim Uselaufe finde... Zwor kasch es au bim ingelaufe benutze Hi. Isch hald sehr ä emotionals Lied. Also, emol für mi...

Dä hät aber au no süs sehr viel Lieder.

Diä letschti hät öppert emol no diä Site beschr.. Weiss nöd obs guet isch, well i no gar nöd dezue ko bi go alluege. Und min Schatz söll jo au no öppis ztue ha


http://www.hochzeitsportal.ch/index.asp?...2&seiten_id=578



maju  am 24.10.2008

Re: Musik Kirche

Hoi Nadine

gäu das isch ganz äs schöns Lied i weis gar nid was är süsch no für Lieder het, mues mau chli ga google.... aber merci für di Typ wäge däm Hochzyeitsportal, het no gueti vorschläg drufe dert!
Bi mir mueses äbe scho chli emotional si huii i fröie mi scho!

mir hürate am 02.05.2009



Nadine123  am 27.10.2008

Re: Musik Kirche

Got mir ebe glich..... Darum mini frog betr. Kirche... Süs isch es denn eifach so normal und weckt kei Emotione. Und da söt jo genau nöd sie...



schoseli  am 14.11.2008

Re: Musik Kirche

Hallo Ihr Bräute

Kennt jemand die 2 Sängerinnen von Ready2sing oder die Solosängerin Mya-N. Habe von beiden eine super Offerte für die Kirche erhalten! Kann mich aber noch nicht entscheiden.
Hat jemand die mal live gehört?

Danke für Euer Feedback

gruss



Yasi  am 16.11.2008

Re: Musik Kirche

Mir händ en huufe musikalischi Fründe und die wärdet bi ois wohl spiele und singe. Sie händs mega im Griff und ich bin sicher, dass Sie das extrem schön wärdet mache. mit de Lieder sind mir ois nonig so sicher.

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



Augustler  am 17.11.2008

Re: Musik Kirche

Hallo

Wir hatten eine etwas moderner gestaltete Kirche. Als Band haben wir Popfour engagiert. Sie kamen mit 3 Leuten (Piano, Gesang und Gitarre).

Wir konnte sämtliche Lieder wünschen, sie haben diese extra für uns einstudiert. Wir hatten folgende Lieder:

1. I need you to turn to von Elton John (Einzug)
2. Thank you for loving me (Bon Jovi)
3. You raise me up (Nach Trauung)
4. Home von Michael Bublé zur Gabenbereitung
5. Stuck on you von Lionel Richie zur Kommunion
6. Angel von robbie Wiliams ebenfalls zur Kommunion
7. Crocodile Rock von Elton John als Auszug

Das war der Hammer! Gekostet hat uns das EUR 450.00

Liebe Grüsse
Augustler



schoseli  am 18.11.2008

Re: Musik Kirche

Hallo Augustler

Danke für deine Anwort!
Hast du in der Schweiz geheiratet und wo? Ich denke das kommt auch
auf den Weg drauf an wie viel es kostet?
Bin ins Internet gegangen und habe die Lieder von Ihnen angehört,
Sind wirklich super

Ich denke mer als 4 Lieder brauchen wir nicht sonst wird es recht lang.
Oder nicht?

gruss Schoseli



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.