Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Roter Faden (ev. mit Thema)
Roter Faden (ev. mit Thema)
 1
Diseli  am 10.03.2010

Roter Faden (ev. mit Thema)

Hallo Zäme

Mir si erst grad mit de Trouzüge undem Tätschmeister zämeghocket um üse Tag z plane. Derbi ischd Frog ufcho öbmer üs scho öbbis überleit hei öbme mitemne Thema e rote Fade düre ganz Tag zieht. Z.B. Puzzle und das chunnt de sowou bi der trouig aus ou am obe und bi de Gäst vor.

Wie heit dir das? Hätte dir mer e Idee was für Themene me chönnti für das nä?

Grüessli Diseli



cuenca  am 10.03.2010

Re: Roter Faden (ev. mit Thema)

Hoi Diseli

Mir händ so en rote Fade und ich findes eigentlich no schön. Bi ois sinds zum einte "Füess" im Sinn vo mitenand i die glich richtig gah, zum andere sinds musignote (mir händ ois dur d'musig känne glernt). Unterstützt wird das ganze vo 2 Hauptfarbe, wo sich denn ide ganze farbgstalltig vo dem Motto wiederfindet und au i de blueme...

bi ois zieht sich das ganze dure, vo de iladige, über d'namestäfeli, tischdeko, dankeschärtli. das isch ois wichtig gsi, dass alles en zämehang häd.

mir sind mal amene hochzig gsi, wos d'sunneblueme als rote fade gha händ. die sind au uf de iladig gsi, i de chile a de bänk, uf em tisch als decko, uf de dankeschärtli, etc.

Ich finde es sett es thema si, wo mit oi z'tue häd. z.B. wenn ihr oi dur s'theaterspiele känneglernt händ, denn wär das e möglichkeit, alles so ufz'zieh... (so als Bispiel). Oder ihr händ es gmeinsams wichtigs hobby wie z.B. Tauche, denn chönd ihr alles i e unterwasserwält verwandle...

ich hoffe, das hilft dir chli wiiter...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Diseli  am 10.03.2010

Re: Roter Faden (ev. mit Thema)

Hallo cuenca

Merci vöu ou für dini Antwort.

Mir si beidi im Turnverein und kenne üs ou vo dörte här. Dänke us däm chönntsech öbbis ergä...



cuenca  am 10.03.2010

Re: Roter Faden (ev. mit Thema)

ja, da gits sicher einig möglichkeite... ich nimme ah, dass ihr au a verschiedene wettkämpf teilnähmed. mer chönti das au wie en wettkampf ufboue (i dene diszipline wo ihr amigs teilnähmed...
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Diseli  am 10.03.2010

Re: Roter Faden (ev. mit Thema)

das mit de wettkämpf isch ganz e geili idee!

Meeerrrccciiii!!!!



bettinli  am 10.03.2010

Re: Roter Faden (ev. mit Thema)

mir hend au ä thema - "sunnäbluämä" - gseht mer oder :-)

und da findet sich überall wieder

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.