Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   "Dresscode"
"Dresscode"
 1
SG90  am 29.07.2013

"Dresscode"

Wir sind auf der Suche nach einem Motto oder "Dresscode" für unsere Hochzeit. Wir möchten ein Thema, das für uns und unsere Gäste nur mit einem kleinen (vor allem finanziell kleinen) Aufwand verbunden ist. Sprich: keine Anschaffung von Kleidern etc. die man danach nie mehr anzieht. Es könnte ruhig auch nur ein Acessoire oder Farben etc. sein. Es geht uns bei diesem Thema vor allem um das Äussere der Gäste und von uns. Sprich eben Kleidung, Acessoire,...

Mein zukünftiger und ich sind beide sehr ruhig und nicht so auf weiss nicht wie ausgefallene Themen aus. Wir sind Schottland-Liebhaber (werden auch unsere Hochzeitsreise in Schottland machen), mögen den Vintage-Look oder ChabbyChic. Wir sammeln alte Blechschilder, mögen die Natur, den Garten, ich spiele Saxophon und liebe das Musik machen (mein Zukünftiger liebt das Musik hören... ),...

Könnt ihr mir mit Ideen helfen? Was hattet ihr für Dresscodes? Erfahrungen?



elea  am 29.07.2013

Re: "Dresscode"

am gönschtigste förd gäscht eschs natürli wenn ehr KEI dresscode vorgänd, so chöne si fast alegge was si em scharnk hend!
bevor ehr chönet en dresscode vorge mönder es Thema förd hochzit ha. oder mol wösse was euchi farbe werdet si oder wo und i welem rahme ehr werdet fiire, weisch wini meine? so ergeht sech denn de dresscode automatisch.
mer werde zb et 20lüt en trauuig em freie ha, aso hani de lüt gseit si sellet sech schön aber sommerlech liecht alegge (zb es farbigs sommer chleidli oder so).

oder wend ehr denn dass alli lüt en glichi farb ahend oder de glich stil hend?

wenn ehr Schottland fans send wer das eventuell grad es Thema förd hochzit ond so chönet ehr sege, jede gast sell öpis karrierts aha (und wenns au nor es istecktuech esch) ABER ebe do werde zemli secher alli öpis müesse go chaufe ond Geld usgeh...

Zuletzt bearbeitet am 29.07.13 11:41



Snow_Floks  am 29.07.2013

Re: "Dresscode"

Für oises grosse Fäscht wämers chli chic ha, drum hämer ufd Ihladig "festlich elegant erwünscht" drufgschribe. grundsätzlich han ich immer allne xeit wo gfröget händ was si söled ahlegge, scho gärn chic, aber es muen der wohl si!
Fürs zivile hingege hämer xeit, sportlich elegant, da gönd au jeans.

Ich finde es chunt drufah was mer wet. wiä d'elea scho xeit hät müänder oi glaubs zerscht entscheide waser wänd, de Dresscode ergit sich den us däm.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.