Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Fotenä vor oder nach de Hochziit?
Fotenä vor oder nach de Hochziit?
 1 2 3 4
Swissgirl  am 29.12.2008

Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Hallo zämme,
Für min Fründ und mich isch es es rächts thema ob mir eus vom Fotograf vor oder nach de Trauuig selled Fötelä laa. Ich bin defür dass mir das nach de Chilä mached, ich wett ja nid dass er mich scho vor de Chilä gseht, aber er möchts vor de Trauuig mache, will er meint mir heged nachherr kei Zit meh für das, mir chönd Gäscht nid 1 Stund elei lah.
Was meined ihr und wiä lösed ihr das???

Grüessli Swissgirl

Mir hürated am 17.10.2009



maju  am 29.12.2008

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

hoi Swissgirl
auso mir düe vor dr Trouig Fötele! so hei mir dä Moment wo är mi u ig ihn z erste mau gseh für üs allei, u mir chöi zäme lache, gräne, kompliment mache etc. wie mir wei. i dänke weme anang ersch ir Kirche gseht, u närvös isch überchunntme das viellicht gar nid richtig mit. u zangere isch natürlich, was machtme denn mit de Lüt weme ersch nachhär Fötelet. Ouso üsi Brautführer hätte sich eifach öpis müesse la einfallen...... aber mir hei när gfunde, das mir lieber mit de Lüt zäme si aus ga Fötele. Grad die wo nume zum Apero chöme, hätte ja süsch nüt vo üs!PS: hei sie viellicht o süsch nid
u i dänke dä Moment wo d Brau i Kirche inelouft isch so oder so schön, ob är scho weis wie du usgsehsch oder nid!
ja u när chunnt no drzue, das mir zum Fötele gnue Zyt wei ha, u mir das eifach chli wei gniesse, u mir hei mind. 1,5 Stund igrächnet! i gloub i chönnts nid so ruhig agah we i wüsst, das aui uf üs warte.
Das si so üser motiv gsi, das mir üs für d Variante vor dr Kirche hei entschiede.
grüssli
mir hürate am 02.05.2009



Manuela24

nicht registriert

am 29.12.2008

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Hoi Swissgirl

Mir tüend erst nach dä Kirche fötele. Bi üs ischs aber speziell, dass mir an dä kirchliche Hochziet nur Gäst däbi händ, wo dä ganz Tag mit üs verbringet. Mir händ niemert däbi, wo nur an Apéro chunt. Und da ich überhaupt nöd gern fötele, wet ich nur 30 Minute kurz es paar gstellti Föteli mache. Ha das eh nöd würklich gern. Während dere Ziet werdet üsi Gäst ihri Hotelzimmer bezieh und chönet an dä Bar öpis trinke. Ich denke nöd, dass es sie stört, wenn mir 30 Minute weg sind. Du gsehsch, es isch sicher beides machbar.

Lg

Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)



trulla09  am 29.12.2008

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

huhu mitenand

mir händ eus das au lang überleit...

pro nach kirche:
- schatz gseht mich ersch i de chile
- ???

contra nach kirche:
- ich hüüüle sicher - schminki?!?
- küssli da, küssli dete... - hebt dänn mini frisur na?
- ziitplanig: trauuig isch am 2, dänn apero und dänn hämer i de berge scho fasch kei sunne meh, bis d föteli dra wäred?!?
- gäst: die beziehnd zwar d zimmer nachem apero, aber dänn stressed mir zu de föteli-location und hetzed wiiter as nachtässe...?!?

pro vor kirche:
- statt ersch i de chile träffed mir eus (nur min schatz und ich) amene schöne plätzli und gnüssed de bsunderi moment ganz intim für eus
- zersch fein zmörgele, dänn parat mache, dänn föteli mit trauzüge, na gnue ziit für en mittagsimbiss und dänn chani mich namal in rueh napuudere (oder vor allem mini nerve namal beruhige und mit de trauzügin chli muet (champus) aatrinke )
- am nami chömer nachem apero en gmüetlichi kutschefahrt mit eusne trauzüge mache, während d gäscht is hotel gönd. dänn hämer gnue ziit zum d trauig namal revue passiere z lah und namal elei mit eusne trauzüge azstosse...

han am aafang au umbedingt am nami fötele welle, aber ich han unterdesse erkennt (au nachdem min schatz namal mit mir vor-und nachteil besproche hät), dass es für eus um vieles lockerer und agnehmer wird, wenn mir eus de "stress" (ja, er isch positiv, aber s isch gliich stress) nöd am nami aatue müend...

grüessli trulla

Editiert 29.12.08



maiabee  am 30.12.2008

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Hallo!

Egal was du machst: frag mal den Fotografen, ob er euch mal einige Wochen vor der Hochzeit zusammen fotografiert: dies würde euch erlauben einzuschätzen, welche Posen für Euch die besten sind und der Fotograf weiss, was er zu tun hat, resp. euch zu sagen hat, damit die Bilder am schönsten wirken ;-)


Maiabee





Bebilderer

nicht registriert

am 02.01.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Die immer gestellte Frage aus der Sicht eines Fotografen und den Rückmeldung der Getrauten.

Variante a) Vorher sehen:
Erlaubt einen ruhigen Start in den ohnehin reizüberladenen Tag. Das Brautpaar ist im Anschluss weniger nervös und kann die Trauuung besser geniessen.

Variante b) Nachher sehen:
Der beste Moment hierfür ist eine kleine Auszeit mit dem Fotografen während dem Apéro. Nach den Gratulationen ist ein super Zeitfenster um das Brautpaar zur Seite zu nehmen und die Fotos zu schiessen.

Den Fotografen einige Wochen vorher zu buchen für die Posen spricht gegen den Fotografen - Wenn eine Pose schon dann einstudiert werden muss, dann ist meiner Ansicht nach der Fotograf kaum fähig die richtig wichtigen Momente am wichtigen Tag zu erwischen.

Im Grunde genommen spricht nichts gegen die eine oder andere Variante. Gebt dem Fotografen einfach genug Zeit - die ist auch für Euch (das Brautpaar)

Hoffe eine weitere Entscheidungsgrundlage geboten zu haben. Da es unter Busse von 75.- nicht erlaubt ist Werbung für sich zu machen hoffe ich, dass ihr den richtigen Fotografen findet!

Alles Gute
Yves

Editiert 02.01.09



aschera  am 06.01.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

@bebilderer

ich hätte einige fragen....

in welchem teil der schweiz arbeiten sie?

könnten sie dies vieleicht bekannt geben??

ich hoffe das ist dann keine werbung.... aber für einen tipp wie mann sie finden könnte wäre wirklich super!!!!

und tipps sind doch erlaubt oder?

lg aschera



Bebilderer

nicht registriert

am 06.01.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

... ich glaube Tipps darf man geben - also... dann googlen Sie bitte mal "Bebilderer", dann stossen Sie an erster oder zweiter Stelle auf einen Blog. Das ist meiner. Dann müssen Sie nur noch das /blog hinter der Domäne löschen, dann haben Sie meine Hauptseite gefunden ;-)

Viel Erfolg!
Yves aka "Bebilderer"



dulfer  am 06.01.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Hallo Zusammen

Au do möcht ech öpis säge. Wo mer sgspröch gha hei met de fotografin hei mer gseit mer wöi nach de trauuig. Si het üs de positivi sache gseit, dass ech mech au umentschede hat.
vorallem was für mech de hauptpunkt gsi isch, isch dass mer zit gha hätte für üs elei.
Wo de üses Hochzit cho esch hets denn leider grägnet. Mer hei de fotitermin vo 11.00 Uhr uf 12.00 Uhr verschobe, au denn hets zum glück gränet, dorom hei mer den das abgseit und hei met de fotografin abgmacht, dass mer amene andere Tag gönd.
Wo de dä anderi tag do gsi esch ben ech nomol zum coiffeur und zur kosmetikerin, ha en struss lo mache au mi ma und üsi trauzüge hei sich nomol schön gmacht und so hei mer
in aller ruhi chöne Föteli. Jetzt gseht me uf de fotis, das mer schön gelasse gseh send.
Sbeste isch gseh, mer send denn während em fötele ines restaurant eis goh zieh, hättet die lüt söue gseh, wie die üs agluegt hend.

also überleget euch das guet...
Es geht überal vor- und nachteil



aschera  am 06.01.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

@bebilder

danke für ihren tipp!!

lg aschera



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.