Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Fotenä vor oder nach de Hochziit?
Fotenä vor oder nach de Hochziit?
 1 2 3 4
silver83  am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

mier machen dfotnä sicher am vormittag, us ziitgründä. so chön mier in aller ruhe fotnä nochhär hoff i doch schwer dass mer no öppis ässä mögen vor nervösi und den gots am halbi 2 in chirchä. dä nomittag isch scho verplanet und ich wött nid 1 stund vu minä gest wäg si. wen mier es schöns plätzli finden, den machen mier spontan no es paar fotnä meh, wie d andrea tag 7 scho gschribä hät, ischs den halt optimaler wägem licht.

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Soefeli82

nicht registriert

am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Guete morge zämä

Mi wärde d paarfotos o am morgä machä. so gsehmer früscher us u ds liächt isch besser. der momänt, wo me enand ds erscht mal ir feschtchleidig gseht, cha o am morge bir fotolocation unbeschriblech u voller emotione si, nid nume ir chilchä.
wemer zur chilche usechöme, warte när no d gruppefotos uf üs u so heimer, o wes lut verhüratete froue nume illusion isch, chli meh zyt für üser gescht. ig hoffe das das föttele chli zakkig geit u mir de glich no zyt hei für ä schluck ds trinkä oder öbis ds ässä bevor mir när mit de gladnä gescht witer gö.

lg soefeli

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010



Sposina  am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Mer wärde d Paarföteli zwöschem Apero und Fest mache, well för eus de Moment ide Chele, wo mer eus zom erste Mol gsänd, zemmli wichtig esch. Es wär us minere Sicht sennvoller wenn mer d Föteli vor de Chele wör mache, aber mir händ glaub gueti Fotografe, wo das au so ohni grosse Stress guet härebrenged. Sie wärde eus au "usehole" wenn sie grad es schöns Plätzli gsänd und s Liecht schön esch, das fendi sehr guet und es send jo denn nor 5-10 Minute wo mer wäg sind.



Sposina  am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Mer wärde d Paarföteli zwöschem Apero und Fest mache, well för eus de Moment ide Chele, wo mer eus zom erste Mol gsänd, zemmli wichtig esch.
Es wär us minere Sicht sennvoller wenn mer d Föteli vor de Chele wör mache, aber mir händ glaub gueti Fotografe, wo das au so ohni grosse Stress guet härebrenged. Sie wärde eus au "usehole" wenn sie grad es schöns Plätzli gsänd und s Liecht schön esch, das fendi sehr guet und es send jo denn nor 5-10 Minute wo mer wäg sind.



Pamuya  am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Guete Morge zäme!

Also mir wärded d Föteli au am Morge vor de Trauuig mache. Es isch üs so vom Fotograf empfohle worde, da mir denn ebe no früscher sind, no möged lächle und mir nid us luuter Emotione Grimasseschniided

Da ich so oder so absolut kein Foti-Typ bin isch mir das fasch lieber..so hani wenigstenst en Teil vode Fotis scho vor de Trauuig hinter mir und muen nacher nur no fürd Familieföteli anehebe :)

Mir wärded eifach sicher trännt zum Foti termin cho, das mir denn de "magisch" Moment hend und s erst mal i voller "Montur" ufenand treffed.



tinkerbell

nicht registriert

am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?


mer möched dföteli ou am morge. ech fende dä momänt wo mech mii maa s'erschte mou im bruutchleid gseht wetti ned mett e huufe lüüt teile, sondern nor för üs (ond trouzüge ond dfotografin notürli). för mech esch nie öppis anders i frog cho. ha etzt scho mehreri variante a hochzige erläbt: erscht ide chele enand gseh wo de brütigam dgescht begrüsst hett, sbruutpaar erscht ide chele gseh wo de tafelmajor dgescht begrüsst hett ond äbe das wo sbruutpaar am morge esch go fötele ond gmeinsam dgescht vor de chele begrüesst hett. ech persönlech fende die drett variante am beschte... aber das muess jede för sech säuber entscheide..

gruess tink



Inessa

nicht registriert

am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

ich bin immer noch aktuell und wir haben die fotos am vormitag gemacht und würden es immer wieder so machen

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *


Zuletzt bearbeitet am 11.12.2009



Ellie  am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

vor der kirche hat zahlreiche vorteile! ihr seid frisch und nicht gestresst, weil schon ein apero läuft.
ihr könnt den moment, in dem ihr euch zum erstem mal in montur sieht, trotzdem romantisch und schön gestalten, vielleicht helfen die trauzeugen dabei?
wir werden das so machen, weil es wirklich ein ganz besonderer moment ist. trotzdem überwiegen beim fotografieren die vorteile, wenn man vor der trauung paaraufnahmen macht.



Zorrolino

nicht registriert

am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

Verstandmässig überwiegen bei uns auch die Vorteile, die Fotos am Morgen zu machen. Jedoch haben wir uns jetzt von unseren Herzen leiten lassen und machen die Fotos zwischen Apéro und Fest. Es war schon immer ein grosser Wunsch uns erst in der Kirche das erste Mal zu sehen...



Pamuya  am 11.12.2009

Re: Fotenä vor oder nach de Hochziit?

@ Tinkerbell

Wir werden eine Kombination machen. Eben einerseits die Fotos am Morgen zusammen, dann aber doch wieder "altmodisch" dass der Mann die Gäste in der Kirche begrüsst und die Braut erst ganz am Schluss zusammen mit dem Vater hereinkommt. Ich finde es an jeder Hochzeit mega, wenn die Braut hereinkommt und somit für einen kurzen Moment die ungeteilte Aufmerksamkeit aller Gäste geniessen kann Aber eben wie du schon sagtest es gibt mehrere Varianten und jeder muss für sich selbst wissen welche einem am meisten entspricht



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.