Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlsse    ›   Hochzeitstag    ›   hochziitsplanig und en huufe frage
hochziitsplanig und en huufe frage
 1 2 3
Piglet  am 22.09.2009

Re: hochziitsplanig und en huufe frage

E dr Schwiz bruchsch nach wie vor zwöi Trouzüge. En Dütschland nöme (velech hesches nöime emne dütsche Heftli gläse oder so).
Öb die vom Standesamt das wörde mache dueni chi bezwifle. Chasch jo mau froge.
Aber es wär doch ke Sach öper anders z'froge? Die chönte das secher ou gheim bhaute faus der das möchtet.



Nadine123  am 22.09.2009

Re: hochziitsplanig und en huufe frage

Han i jo au... Aber a dä für üs richtige Trauuig... Mir händ nur denk, mir degid denn alli überrasche und sind den scho zivil traut. Eifach so...



 1 2 3

BER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhngiges Portal und beliebter Treffpunkt fr Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.