Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlsse    ›   Hochzeitstag    ›   Hochziitstanz - wer und was
Hochziitstanz - wer und was
 1 2 3 4 5
kki  am 27.11.2006

Re: Hochziitstanz - wer und was

teenspirit, häsch schomal Wienerwalzer tanzt und häsch schomal mitsome Chleid Wienerwalzer tanzt? Also ich findes nur scho ohni Chleid schwierig, isch so schnell. Und en Englisch Walzer isch au sehr sehr schön, wännd gnueg Figure kännsch isch dä gar nöd langwiilig



Teenspirit  am 27.11.2006

Re: Hochziitstanz - wer und was

jo, ich hans probiert und denn entschiede, dass ich das ned chan aber ich fend, es gseht u guet us.

Wir heiraten am 28.07.2007



krindli  am 31.01.2007

Re: Hochziitstanz - wer und was

Mir hei üs grad für ä Tanzkurs agmäudät!

Bir Migrosclubschuäl gits äxtra ä Hochzytstanzkurs, a zwöinä Täg je ca. 2 Stung für 50 Stutz! Das übärläbt auso jedä Tanzmuffel!!!


Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



Allegra  am 31.01.2007

Re: Hochziitstanz - wer und was

Hallo Zäme

I bin mit mim schatz 2 jahr in tanzkurs gange go standardtänz lerne.
aber mer hend vor öbe 4 jahr ufghört und darum chanis nüme

mer gönd aber sicher nomal inen tanzkurs extra für bruutpaar go de walzer lerne
ich find das no schön wenn mer de eröffnigstanz ganz traditionell eröffnet!


Zivil 17.07.2007 / Chille 21.07.2007



calla  am 29.04.2010

Re: Hochziitstanz - wer und was

ich nime das thema nomal füre...

mer händ eus ja wieder abgmolde für euse tanzkurs :-).
walzertanze chömer scho chli, jetzt simmer nacheme lied uf de suechi zum en klassische walzer z'tanze.. hät mer öpper e idee...?

ich nime hüt abig mit eusere band kontakt uf und wird sicher au no ihri idee alose, aber ich mag nöd no 6h warte bis ich dänn die erste input's überchume *etwasungeduldigbin*

danke für eui vorschläg

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



cosmologia  am 29.04.2010

Re: Hochziitstanz - wer und was

Hallo calla

Ich würd z.B. "You light up my life" von Debbie Bone empfehle. Spasst guet und sisch en langsame Walzer.

Grüässli,
cosmologia

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##



schusseli  am 29.04.2010

Re: Hochziitstanz - wer und was

Mir probiered ez nach 3 Tanzlektione en Wiener Walzer als Hochziitstanz z mache. Hend uh lang brucht bis mir es Lied für eus gfunde hend. Mir nemed ez vo de Pixi Lott "Cry me out" - de Text passt zwar nöd so, aber uf das lost ja eh niemert!



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



bettinli  am 29.04.2010

Re: Hochziitstanz - wer und was

i hett au no drü klassischi walzer zur uswahl

simply red - if you don't know me by now
curtis stiger - wonder why
barry manilow - weekend in new england

mir hend üs für curtis stiger entschide

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



Kia28  am 29.04.2010

Re: Hochziitstanz - wer und was

@Calla,

oh wow, das ist echt ein Gänsehautsong. Ich glaube, ich muss meinen Schatz versuchen von dem Lied zu überzeugen. Da steht einem echt alles zu Berge.



 1 2 3 4 5

BER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhngiges Portal und beliebter Treffpunkt fr Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.