Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Aperoanbieter Zürcherunterland
Aperoanbieter Zürcherunterland
 1
Gloeggli  am 26.08.2009

Aperoanbieter Zürcherunterland

Hoi zäme

Chan mer öbber en Aperoabieter im Zörcheronderland (Bülach/Eglisau) empfähle?

Grüässli Doris


Wir heiraten am 18. Juni 2010



speedy  am 28.08.2009

Re: Aperoanbieter Zürcherunterland

Hallo Gloeggli
Us dim Gebiet kenn ich zwor grad niemer, aber lueg mol uf www.bell.ch unter Catering. Ich bi bis jetz immer sehr zfriede gsi mit däne, an Feschter für 20 bis 200 Lüt, öb nur für dr Apéro oder ebe grad s ganze Ässe.

Liebs Grüessli
Kathrin



Gloeggli  am 31.08.2009

Re: Aperoanbieter Zürcherunterland

Hoi Kathrin

Danke vel Mol för dini Antwort. Ben mol of dä Page gsie vo Bell, gseht sehr guät us. Werde mer das secher mol im Henderchopf speichere.

Grüässli Doris



skorpion  am 16.09.2009

Re: Aperoanbieter Zürcherunterland

Hallo Gloeggli

Ich chan dir dä Schwab vo Würenlos nur empfehle...
Dä macht en Super Apero und mega fein. Prislich isch er au super, vor allem was er für d'Getränk verlangt...
Han e paar Offerte scho igholt und betreff Getränk isch er mit abstand dä günstigst.
Obwohl mir erst im 2011 hüratet und den no im Kanton OW, werded mir euise Apero au vom Schwab mache lah.

Wünsche vill erfolg bim Plane!

***16.07.11 in LUNGERN***



prinzaessin  am 16.09.2009

Re: Aperoanbieter Zürcherunterland

Ich chan dier s'Kulinarische Krönung Catering (www.kkcatering.ch) us Steinmuur sehr empfehle. A üsem Hochsig hämer zwar selber nöd sooo viel vom Apero gha, aber d'Gäst sind begeisteret gsi und ich bin au bi andere Glägeheite scho paar Mal in Gnuss vo Aperos und Menus vo ihne cho, es isch jedes Mal würkli mega fein gsi! Super Priis-Leistigsverhältnis!

Zuletzt bearbeitet am 16.09.2009



Gloeggli  am 16.09.2009

Re: Aperoanbieter Zürcherunterland

Hoi zäme

Danke vel mol för euchi Nachrechte. Werde mer diä beide mol gnau aluäge.

Grüässli Doris



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.