Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Musik Kirch / Raum Bodensee/Ostschweiz
Musik Kirch / Raum Bodensee/Ostschweiz
 1 2
Mango  am 03.12.2008

Re: Musik Kirch / Raum Bodensee/Ostschweiz

Hallo DelailaLane
Danke für Deine Info. Ich war auf der Homepage von Tabea Vogel. Dies ist aber eine Fotografin und keine Sängerin, oder?

juni  am 11.02.2009

musik kirche

hallo zäme
ha e frag.. wie machet ihr das genau mit de musik i de kirche? tüend ihr musik selber ussuäche?
macht öper musik hend ihr e orgel oder nur CD wo lauft?

bin froh um antworte...

Schoseli  am 12.02.2009

Hallo

Aso mer hend en Sängerin d Mya-N. Sie esch werklich super
Sie goht au en Stund vorher go ufstelle und probe usw....

freue mech mega uf Sie...

lg

fraztaz  am 12.02.2009

hallo

mir hei o ä sängerä. d'fründin vo mim cousin mit ihrerä kollegin aus gittaräbegleitig. sie tuet üs o liedervorschläg für ir chirchä bringä. da sii mir würkli höllä froh

Am 05.09.09 isch es sowiet!

Funky  am 13.02.2009

Hoi zäme,

Also i hät eu en mega tipp und zwar hend mir "Nevertheless" (www.nevertheless.li) buechet, mer hend si letsch johr an e hochziit ghört und es isch echt dä hammer gsi, prislich sind au ganz i.o. Sind 5 Sängerin vom Liechteschein und chömmed zum teil zu dritt (wiä bi üs) begleitet vo em pianischt. Vo dä lieder her, sind recht flexible, mer hend z.B. "The Rose", "One Moment in Time" und "Amazing Grace". Si sind mega sympatisch und hend hammer mässigi stimm! I hof es wird bi üs au so schö wiä bi dä Kollegin letztsch johr !!
en gruess

1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.