Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?
Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?
 1 2 3 4
Zerah  am 21.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

Min Zuekünftige wött nöd dass i weiss was er denn wird träge, und genau so wött ers nöd vo mir wüsse, er wött nöd emol Bildli gseh wo öpe in die richtig chönted go. Er meint es wär süs jo die ganzi Überraschig nu no halb so gross. Do er aber no Farbeblind isch wir er mit sinem beschte Kolleg und sinere Mam go... damit au würkli nünt schief lauft



wir heiraten am 21.08.2010



Gioia25  am 21.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

Also ich werde auch nicht wissen was genau für ein anzug mein Liebster letzten Samstag gekauft hatt, ich weiss nur er ist von Zoro und von der Marke ,,Carlo Pignatelli,,.
Und ich freüe mich sooooooo sehr mein schatzt das erste mal in der Kirche bewundern zu dürfen .


Grüssle








::: 10.09.2010 Zivil - und am 11.09.2010 unsi Kirchlichi Hochzit :::



silver83  am 21.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

ich weiss es au nid, er got das mit em trauzügä go uswählä und diä 2 machen das scho guet! isch den für mich au ä chli ä überraschig, er weiss jo au nid was für es chleid ich a han.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Carmile  am 21.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

er weiss nöd was ich aha und umgekehrt. nur dverkäuferin häts gwüsst. i han ihm eifach en zettel mit minere kleidnr id hand druckt und er isch losgstieflet. anschinend sötts super zemepasse :-) i weiss nur dass er sones hübsches gilet mit passender kravatte und tuech im liluca kauft hät, sich zwo hemde hät schnidere loh wo so en coole ufgstellte krage hend (es gseht sicher suuuper a ihm us, will er so ufgstellti geeleti hoor hät) und er hät eifach sin bestehende schwarze schöne azug vom zara mitgno und knöpf aneneihe loh wo edler usgsehnd (vom anschinend grösste knopflade in zh) uf das bini denn sehr gspannt. isch e günstigi alternative zumene neue hochzitsazug us special material. bin jo sooo gspannt. :-)

wüsset er wos günstigi cremefarbeni kravatte für üsi groomsmen gäb?? das bruchet mer no.

greez




nzwedding  am 21.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

er weiss nicht welches kleid ich trage, ich weiss nicht was er tragen wird. er hat seinen anzug auch noch gar nicht ausgewählt.
wir wollen uns zudem erst in der kirche gegenseitig sehen .

------------------------------------------------------------------------
Verlobbt seit 01.12.09 in Australien
Zivil verheiratet seit 10.01.10 in Neuseeland
Hochzeitsfest am 28.08.10 in Davos GR



nimbini  am 21.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

mir händ eus i de farbuswahl abgsproche, er wird en dunkelbruune azug aha mit türkis hemd oder kravatte, so dass er dänn zu mir passt mit de türkis accessoires und mini trauzügin wird es ganz türkis chleid aha! so sind mir dänn alli passend und schön zu eusne hochzytsfarbe agleit.... bim schnitt und bi de details lahn ich mim schatz freii wahl, er wird sich sis outfit schnidere lah und sin trauzüge und d'frau werded ihn berate.....



nicarina1985  am 22.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

also mir wüssed gegesitig nöd was mir ahänd.. da isch vo mir us cho wili gfunde han do chamer guet glichberechtigung machä und i wott jo au überrascht sie wännen dänn gseh.. dänn freut mer sich gad nomol meh uf dä tag.. han aber woneren heibrocht het gseh das dä azug selber dunkel isch.. wobi säb hani scho fast vermuetet.. nochher hani diä täsche gad ines zimmer verbannt wo mir nöd viel drin sind.. damit i nöd zur versuechig chumm..



schusseli  am 22.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

Mir möchted beid au nöd wüsse, was mir werded aha. Er isch mit sim Mami/Schwiegi de Azug bim Robin go schniidere lah. Da mini Schwiegi e super Näherin isch und au sust mit Textilie guet drus chunt, mach ich mir gar kei Sorge, dass es nöd chönt zäme passe. Sie isch bi mir scho mitcho go s Chleid usläse. Bin scho mega gspannt ihn im Azug z gseh!



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



Lithina  am 22.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

Nee, er weiss ja schliesslich auch nicht, was ich trage...


1.10.2010



bettinli  am 22.04.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

ich weiss was er anhat und er weiss was ich anhabe....
ich bin da viel zu ungeduldig und zu neugierig

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.