Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?
Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?
 1 2 3 4
tonie  am 03.05.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

ah, auch tolle idee.



sommerbrise  am 03.05.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

Ich weis nicht wie sein Anzug aussehen wird.
Er ging auf eigene Faust los. Er ist sehr stilsicher daher habe ich keine Bedenken. Jetzt hängt sein Anzug bereits im Schrank. Ich muss mich echt am Riemen reissen um nicht in die Hülle zu schauen. Jedoch kann ich mich noch knapp zurückhalten....

*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***



elchalten  am 03.05.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

@ sommerbrise
geduld, geduld - es wird sich bestimmt lohnen! geht ja auch nicht mehr allzulange.

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



Gloeggli  am 03.05.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

Min Schatz weiss ned was ich för es Chleid han. Er goht jetzt am Samschtig sin Azog go boschte met minere Cousine. Sie esch bi mer au debie gsie ond weiss was ich anne han ond was wördi passe.
Ich möcht vorgängig ned wösse was er het, wörd denn aber wahrschienli au am liebschte in Chleidersack ine luege ond fascht vergitzle.
Er werd aber secher öbbis "eifachs" ha, ohni Gilet wahrschienli werd er au kei Kravatte alegge. Esch för mech au o.k.
Er het brueflich sehr vel Azög a, dorom möcht er am Hochzyt öbbis eifachs.
Passt total zo ehm ond au mim Chleid.

Hmmm ben ich gspannt öb er am Samschtig met öbbisem Hei chont. Sie gönd of Zöri in Herre Globus ond PKZ, denke dass sie dete scho föndig wärde.

Grüässl Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....



Inessa

nicht registriert

am 04.05.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

@sommerbrise - im schrank sieht der auch nur halb so gut aus wie mit deinem schatz drin

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (mit einer Ausnahme)*



cosmologia  am 04.05.2010

Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet?

Min GG dörf mis Chleid nöd xeh, aber er hät kein 0815 Aazug wölle. Er isch vorgängig mit sim Trauzüüge xi und hät gluegt, was ihm so gfallt, und ich bi gliichziitig mis Chleid cho chaufe. Au wenns chli unfair isch, bini nocher mit ihm is Gschäft um definitiv sin Aazug zu mim Chleid go chaufe. Mir händ defür abgmacht, dass ich min Bruutstruus nöd dörf vor de Trauig xeh. So hämmer beidi en Überraschig

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.