Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   was tragen eure Männer am grossen Tag?
was tragen eure Männer am grossen Tag?
 1 2
Schoseli  am 23.07.2009

Re: was tragen eure Männer am grossen Tag?

Hi Aschera

mer send üse a zog för min schatz und schwager vor 2 Woche go hole...
dä azug passt perfekt und dä stoff esch traumhaft und die ganz verarbeitig au

LG

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



silver83  am 23.07.2009

Re: was tragen eure Männer am grossen Tag?

hey bluemäfee, er chan scho imnä härdöpfelsack guet usgseh, aber doch nid zum wiisä hochzyt!!!

er will sicher mit dier mithebä chönä und den sött er halt en azug aha. aber es git söviel verschiedeni, er findet 100 pro einä wo ihm gfallt und im stoht.

er würs hinterhär bereuä, wenn er kein schönä azug a ka hät.


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Piglet  am 23.07.2009

Re: was tragen eure Männer am grossen Tag?

Also ich würds sehr schade finden, wenn der Mann keinen Anzug trägt! Das würde glaube ich schon ein bisschen komisch aussehen neben einer "weissen Braut". Muss ja nicht das volle Programm mit Gilet und Plastron und Manschettenknöpfen etc. sein. Aber ein schöner Anzug mit Kravatte. Es gibt sicher für jeden Typ den passenden Anzug.
Meiner brauchte da gar keine Schubser von mir. Der hat sich richtig drauf gefreut sich einen tollen Anzug zu kaufen. Am Ende war der sogar teurer als mein Kleid.... aber er sieht echt toll darin aus (ich war beim Aussuchen dabei).



Sposina  am 23.07.2009

Re: was tragen eure Männer am grossen Tag?

Ich finde au, zom wisse schöne Chleid ghört sich an Azog. Es get so vell verschedni veriante und Farbe, Stöff, mues ja ned traditionell Schwarz sii. Mine kauft sich wahrschinlich e beige Azog, ha zersch e Schock gha, beige-wiss, aber woni es paar Föteli gseh han, hets mini Meinig gänderet, gseht guet us!
Und wäg de grössi esch gar ned schlemm. Mine esch zwar au öber 1.80 und treit au sälber sälte Azög. Esch scho komisch gsi woni met ehm e Azog (ned förs Hochziit) kauft ha, gseht ganz andersch us! Aber er gwöhnt sich sicher dra..



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.