Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Polterabend    ›   Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich
Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich
 1 2
sylvie_sunflower  am 07.04.2015

Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

Hallo liebe erfahrene Poltererinnen

Ich bin dringend auf der Suche nach Ideen für einen gemütlichen Polterabend in Zürich anfang Mai! Könntet Ihr mir vielleicht mit ein paar Tipps weiterhelfen?

Wir sind ca. 10 Frauen Mitte Dreissig, die Zürich (fast) nicht kennen. Ich hatte an einen Verwöhn- und einen Verköstigungsteil gedacht, da einige Mütter mit Kleinkindern darunter sind plus Schwangere. Die Locations für den Verwöhnteil (Massage, Gesicht, Hände/Füsse) sind aber leider entweder zu teuer (über 150.- für ca. 2 Stunden) oder am besagten Samstag anfang Mai bereits besetzt.

Was könnten wir sonst in Zürich unternehmen und welches Restaurant würdet Ihr mir empfehlen, wenn es in Richtung indisch oder gar ayurvedisch gehen soll?

Viiiieeeelen DANK im Voraus für alle Tipps und Hinweise jeglicher Art!

Liebe Grüsse
Sunflower



seri87  am 07.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

i het jetzt was andees vorgschlage capcake kurs oder cocktailkurs

sust cha der leider nid helfe



sylvie_sunflower  am 07.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

Hallo seri87
Jede Idee ist willkommen und ich bin offen für vieles
Weisst Du, wer diese Kurse anbietet und wo sie stattfinden?
Merci!



seri87  am 07.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

http://www.sugar-sweet.ch/#!cupcake-workshops/ci10
Bi dene muemer afroge Kollegin heten do gmacht gha.

http://minhcakes.ch/kurse/beautiful-cupcakes-for-beginners de
kenni nid. aber tönt no guet.
Het no recht viel ume im Rum Züri.

http://zurich.park.hyatt.ch/de/hotel/new...DerONYXBar.html
bi dene het kollegin letsch johr mitem Poltergirls de Kurs gmacht.



sylvie_sunflower  am 07.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

Danke vielmals - da schaue ich gerne mal nach.

Gibt es vielleicht noch weitere, andere Ideen?



xoxo  am 07.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

Wellness:
Hürlimann Thermalbad

Etwas "aktiver":
Foxtrail
Life Escape Game

Essen:
Hiltl (da gibts auch Polterabendangebote mit Kochkurs)
Restaurant Triibhuus (Altstetten), nicht indisch - aber schön :)



sylvie_sunflower  am 07.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

Hallo xoxo

Das Life Escape Game klingt ja interessant. mal schauen, ob das etwas wäre. vielen Dank für die Vorschläge!

Liebe Grüsse
Sunflower



seri87  am 08.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

stimmt hemer letschjohr su gmacht gha. gebt jo a no a deri.



cream_tangerine  am 17.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

Indisches Restaurant chönt ich dier Cheti's Curry enmpfehle. De isch ganz i de Nöchi vom Operehuus/Stadelhofe. Er isch eifach sehr chli, aber isch sehr fein und prislich guet.

Mier gönd hüt Abig is Kormasutra, dass isch au sehr zentral. Bin no nie gsie, chan dier aber gern hüt Abig denn schriebe, wie's gsie isch

Es git au nah paar anderi indischi Restaurants, musch susch mal uf Tripadvisor go luege.



cream_tangerine  am 18.04.2015

Re: Ideen für gemütlichen Polterabend in Zürich

Also Kormasutra isch au recht fein gsie, Service Personal het chli glangwilt gwürkt, aber sie sind fründlich gsie - und es isch au nöd viel los gsie, also wär i au glangwilt gsie

Sie hend recht e grossi Charte, isch aber eher tüür.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.