Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Ehevorbereitungskurs
Ehevorbereitungskurs
 1 2 3 4 5 6 7
angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Sie war echt arrogant und so naseweise und so zurechtweisend- sehr schade! Ja wir waren einfach sehr enttäuscht und hatten echt auch Mühe wieder so behandelt zu werden. So ein Gespräch ist ja mit Emotionen verbunden und da passt sowas einfach gar nicht. Mein Schatz wollte eine Frage stellen dann sagte die einfach: ja jetzt unterschreiben sie zuerst hier, Fragen können sie später stellen! Und das sehr unfreundlich! Und noch unfreundlicher wurde sie dann ales wir fragten, ob unser Hund die Ringe bringen dürfte


Liebe Grüsse


Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

@Angi

Ich wörd aso nomol met ehne rede.... ev. heds no en anderi Standesbeamtin dete? Well sone wichtige Tag / Moment setti ned dor so en Person schlächter gmacht werde
Ich drucke der dDüüme!!!

01. & 04.Juni.2011



Purzel2012  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

@ANgi:

Ich würd au namal mit dene rede. Das gaht ja wohl gar nöd so öpis. Ich meine es isch ja immerhin eui Hochzit, gahts na. Das mer so öper überhaupt uf Lüt los laht...
Also demfall dörfet eui Hünd Ring nöd bringe?

7.7.2012



angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Purzel2012:
@ANgi:

Ich würd au namal mit dene rede. Das gaht ja wohl gar nöd so öpis. Ich meine es isch ja immerhin eui Hochzit, gahts na. Das mer so öper überhaupt uf Lüt los laht...
Also demfall dörfet eui Hünd Ring nöd bringe?

7.7.2012

Nei, si het gseit, EIGENTLi dörfe keini Hünd ins Standesamt... Jo mol luege, bi scho meha enttüscht. Isch e grosse Momänt gsi für uns und si het nit mol e Ifüehrig oder so gmacht sondern uns grad so 2 Blätter aneglegt und s Trauzimmer het si uns au nit zeigt. Ha au kei Närv und Luscht ka, zum si druf azspräche. Mol luege, wiess grad au nit.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Seechind84  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Ou Angi, das tuet mir jetzt im Fall mega leid für dich.
Wo ihr doch nur Zivil hüroted und das de gross Tag für eu isch, sötts doch für eu au so passe.. Am beschte, du tuesch dir hüt obig öppis guets und denn würd ich nomol mit ihre rede oder luege, dass ihr anderwitig e Lösig findet. Sind d'Iladige denn bi eu scho use oder würd sich s'Zivilstandsamt no ändere loh (also das ihr zb. inere Nochbergmeind hüroted)?


Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Seechind84:
Ou Angi, das tuet mir jetzt im Fall mega leid für dich.
Wo ihr doch nur Zivil hüroted und das de gross Tag für eu isch, sötts doch für eu au so passe.. Am beschte, du tuesch dir hüt obig öppis guets und denn würd ich nomol mit ihre rede oder luege, dass ihr anderwitig e Lösig findet. Sind d'Iladige denn bi eu scho use oder würd sich s'Zivilstandsamt no ändere loh (also das ihr zb. inere Nochbergmeind hüroted)?


Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

Jo es isch ebe scho alles arrangiert. jo Mol luege hüt Obe- mi Schatz isch au zimli gschockt gsi.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Seechind84  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Voll doof... Weiss grad nöd was ich dir söll rote...
Uf jede Fall druck i dir d'Dume, dass ihr e "gueti" Lösig finded.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



Chatzezuengli  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Isch das definitiv das sie öich trouet?

Mi Schwigerpaps wo letscht Jahr ghürate het, het ou nid di glichi gah wi am Gschpräch.

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



jusi  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

ou näi angie... so blöd! das duät mr läid.

hmm... würd halt glich nomol alli standesämter (binnigä, liestal, dornach, basel...) abklappärä wäg em termin... wenn du jetzt scho so ä schlächts gfühl hesch...

het si denn öich gegäüber persönlich doof do? oder mäinsch si isch allg. ä dummi schnäpfä?!

mir häi - dämfall zum glück - nur s gspröch dört...

Zuletzt bearbeitet am 15.05.12 14:09



MaLu  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

oh angi, das tuet mir de leid!
i würd o no mau z gspräch mit ihre sueche, villecht chunnts euch bimene nächste mal nid so ine..
hets ke anderi dert wo euch chönnt troue?
drücke euch fest d düme, das es guet chunnt - wie und mit wem o immer
- 22.06.2013 -



 1 2 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.