Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Hochzeitskleid
Hochzeitskleid
 1 .. 4 5 6 7 8 9
Tintel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

lululuana es isch de hammer! findi wirklich mega schön... hesch die farb denn na überall so durezoge? findes immer so schön, wenn en farb überall immer wieder uftaucht....

mier hend das mit violett gmacht... ich ha zwar am chleid nüt violetts gha, aber mini trauzügin hed defür s violette chleid gha:-) denn hemmers uf allne chärtli, namenstäfeli etc. so gha und au d deko i de chile und uf de tisch... so hed sich das wiene -nid rote- violette fade durs ganzi durezoge...

lululuana:
mache uf dene Bilder so äs doofs Gsicht, dass ig mi entschide ha das wäg z schniide...hehe

einisch mit Stola und einisch ohni, wobi so uf em Bild gfallt mier MIT Stola definitiv besser.



lululuana  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Tintel, nei mier hei die Farbe nid dürezoge... mier hei d Farbe vo dä Chärtleni also orange-wiis drfür dürezoge. Mini Tante het d Deko eigentlech nach mim Chleid welle mache abr mier hei gseit,dass mier liebr alles in orange-wiis wette. Jetz gugge mier de was si für ä Deko uf d Bei schtellt!



Zottel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

D' Uflösig isch leider zgross und ich weiss nöd öb mer die denn chan weniger mache, es chunnt immer Datei zu gross
Ich han jetzt eifach mal dass Kleid agfüegt wo ich kauft han, eifach nöd mit mim Körper :-)


Tintel:
Tue doch s Föteli vom iPhone uf de PC lade und det chasch es nachher direkt chliner mache unter Bildgrösse.

Zottel:
Ich würd gern es Foti uelade aber die I Phone Fotis sind vo de Datei her zgross und weiss nöd wie mers chan chliner mache



Tintel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

wow zottel, en Traum! wirklich super schön und mega romantisch.... treisch au die passendi halschetti dezue wo das model ufem bild ahed?



Zottel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Danke Tintel
Weissi ebe nunig so gnau wasi söll, glaub aber eher nöd, wett lieber e schlichti Kette mit emene Strasssteinli träge, die Stickerei isch übrigens purple (violet) da mir au durch die ganz HZ d Farb violet, wiss hend

Tintel:
wow zottel, en Traum! wirklich super schön und mega romantisch.... treisch au die passendi halschetti dezue wo das model ufem bild ahed?



Lula  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Schöns Kleid, gseht guet us mit dr Blueme...

Wow Zottel gseht mega schön us! Guet die Kleider gfalle mir eh...



Tintel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

oh das isch ja cool..... ich glaub ich würd au nid die chetti alegge.... aber ich chönnt mer zu dem chleid guet vorstelle, dass violetti schueh dezue würsch träge statt wiissi:-)



Zottel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Hihihi hani ursprünglich au welle oder au zum Zivile violette Kleid (siehe Thread Zivilkleid) doch leider hani nirgend violetti Schueh gfunde

Tintel:
oh das isch ja cool..... ich glaub ich würd au nid die chetti alegge.... aber ich chönnt mer zu dem chleid guet vorstelle, dass violetti schueh dezue würsch träge statt wiissi:-)



Tintel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

ah das isch natürlich au super.... wobii es git im fall scho mega vill läde wo du d schueh chasch la färbe genau i dere farb wo wettisch....

Zottel:
Hihihi hani ursprünglich au welle oder au zum Zivile violette Kleid (siehe Thread Zivilkleid) doch leider hani nirgend violetti Schueh gfunde
Tintel:
oh das isch ja cool..... ich glaub ich würd au nid die chetti alegge.... aber ich chönnt mer zu dem chleid guet vorstelle, dass violetti schueh dezue würsch träge statt wiissi:-)



SabrinaLautner  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

ich versteh dich sooo gu :)
ich fand diese Frage auch sehr schwierig - doch ich finde dass man auch im standesamt mit hochzeitskleid heiraten kann - da es auch schon immer mein Traum war in weiß zu heiraten und wenn man keine Kirchliche Hochzeit macht muss man das eben im Standesamt tun :)

ich hatte allerdings kein zu übertribenes, da ich mich sonst ein wenig unwohl gefühlt hätte - ich ahbedeswegen auf ein weißes Cocktail zurückgegriffen - das hat genau meinen Mittelweg getroffen

Viel erfolg bie deiner Wahl!



 1 .. 4 5 6 7 8 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.