Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Hochzeitskleid
Hochzeitskleid
 1 .. 5 6 7 8 9
Kate82  am 06.08.2012

Re: Hochzeitskleid

@ Zottel: WOW



jusi  am 06.08.2012

Re: Hochzeitskleid

zottel/lululuana: tolle kleider!



Sanis

nicht registriert

am 07.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Hei Hei

Auch ich eine "Weissebraut" auf dem Ziviler... Ich wollte eigentlich ein farbiges Mary Lynn Kleid oder das Model Evilou von Cymbeline. Leider konnte ich dies nirgends anprobieren. Ich hätte es verbindlich bestellen müssen... war mir aber dann noch zu heiss.

Weiss war eh die Wunschfarbe meines GG. Und ich habe mich bei der Anprobe in mein Kleid verliebt. Da meine Mamma geweint hat weiss ich, dass es einfach das richtige ist.

Zuletzt bearbeitet am 21.09.12 11:15



Nemo  am 08.08.2012

Re: Hochzeitskleid

@zottel: Das isch genau das chleid wo mir au so mega gfallt!!! ich has zwar no nie aprobiert, da ich noni bin go luege ide gschäfter, aber mir gfalled die ladybird chleider eifach mega guet!!
@sanis: ich bin au e standesamtlichi wiess brut. han mir das mit emene farbige chleid au überleit. aber irgendwie isches hald scho öpis eimaligs so es hochziitschleid und farbig chani ja au suscht mal amene hochziit wieder träge
bi mir wirds definitv wiess sie, und für e schlosshochziit dörfs ja ruhig öpis wuchtigers sie



Zottel  am 08.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Danke Nemo
Ich han chli im Internet nach Kleider umegluegt und han den en Termin im Chez Janine abgmacht, dass Kleid wo ich am Schluss gnah han isch aber nöd unter mine Internet Favorite gsi, ich find muesch direkt im Gschäft go luege und vorallem azieh, sie sind ganz anderst Live bin nur i eim Lade gsi und det scho fündig worde. Wo ichs letscht Wuche go abstecke bin hani gwüsst: "dass isch MIS Kleid"!!

Nemo:
@zottel: Das isch genau das chleid wo mir au so mega gfallt!!! ich has zwar no nie aprobiert, da ich noni bin go luege ide gschäfter, aber mir gfalled die ladybird chleider eifach mega guet!!
@sanis: ich bin au e standesamtlichi wiess brut. han mir das mit emene farbige chleid au überleit. aber irgendwie isches hald scho öpis eimaligs so es hochziitschleid und farbig chani ja au suscht mal amene hochziit wieder träge
bi mir wirds definitv wiess sie, und für e schlosshochziit dörfs ja ruhig öpis wuchtigers sie



zibesa

nicht registriert

am 09.08.2012

Re: Hochzeitskleid

hilfeee ich han mega bammel!

am eis hani en termin in züri bi zoro zum kleider probiere für negsch juli... weiss afach nöd was für underwösch.. und ich han scho es büchli ich hoff das s abstecke denn no gaht weni negsch jahr keis meh ha =(hilfe



WeddingWhite  am 22.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Also ich glaub da bin ich altmodisch.
Weisses Kleid ist meiner Meinung nach echt ein Muss. Ein Cocktailkleid oder Abendkleid kannst du zu viel mehr anderen verschiedenen Anlässen tragen. Dein Brautkleid nicht. Das trägst du nur einmal und ist von daher etwas ganz besonderes und einmaliges.

Ich finde es deshalb nicht schlimm, wenn du in einem weissen Kleid aufs Standesamt gehst.
Nur wie schon ein paar Mal erwähnt, würde auch ich auf ein zu Pompöses verzichten. Aber das findest du echt am besten selbst heraus.



valey  am 29.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Mini Liebe..

für die Brütli wo au i de chile werdet hürote
hürotet ehr im Standesamt und i de Chile in wiss?? i ha denkt Standesamt so es rosa Kleid oder weiss ned creme..

was meined ehr?

so was i dere art....



sarasina031  am 29.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Hoi valey
Wow hammer chleider..!!!!
Ig würd itz 2. Chleid wähle, die schleppe isch u schön, u när no rosa
Vo wäm si die chleider?



Daninici10

nicht registriert

am 29.08.2012

Re: Hochzeitskleid

mega schön valey. mir gfallt s lange besser. find de gürtel bim kurze bitz z kitschig



 1 .. 5 6 7 8 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.