Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlsse    ›   Zivilhochzeit    ›   Jovia_29.2.08 ziviles Hochzeyt
Jovia_29.2.08 ziviles Hochzeyt
 1
nordliecht  am 28.02.2008

Jovia_29.2.08 ziviles Hochzeyt

(Huch peinlich, Namä zerscht fausch grschibä,sorry Jovia!!)

Morä isch der grossi Tag fir eych Jovia. Dazu winsch ich dier rundum strahlendi Gsichtär, en Chratä vou Liäbi und starchi Närvä
Gniäss de bsundrig Tag!

en liäbä Gruäss uis der Nachbarsgmeind

Nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)

Editiert 28.02.08



Lina  am 28.02.2008

Re: Jovia_29.2.08 ziviles Hochzeyt

ha grad gseh dass du morn s zivile hesch und möcht mich am nordliecht grad aschlüsse und dir en ganz en schöne tag wünsche. Mir hend vor 3 wuche zivil ghürate und ich cha der säge gnüss jedi Minute es isch eifach nur wunderschön!



dodo10  am 28.02.2008

Re: Jovia_29.2.08 ziviles Hochzeyt

Hoi Jovia

Auch ich möcht mich dene beide aschlüsse!!

Ich wünsche Dir en mega schöne Tag morn! Gnüss jedi Minute!

En liebe Gruess

dodo10



jovia

nicht registriert

am 28.02.2008

Re: Jovia_29.2.08 ziviles Hochzeyt

@nordliecht, Lina, dodo10

Daaaanke villmal für eychi guete Wünsch für morn !! Bizzli ufgregt bin ich ja scho, aber glaube morn isch es denn nu schlimmer .

Danke numal eych allne und bis gli

29.02.08 & 19.07.08



trulla09  am 28.02.2008

Re: Jovia_29.2.08 ziviles Hochzeyt

Hey, ich schlüsse mich natürli au grad a!!! Viel Spass und hoffentlich guets Wätter....

Alles Liebi für euch zwei

trulla



 1

BER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhngiges Portal und beliebter Treffpunkt fr Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.