Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig
Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig
 1 2
seeletaenzli  am 23.04.2009

Re: Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig

hallo maju...

mer händ gseid mer wönschid üs nüt, sondern stelled es kässeli uf...
ond sägid, dass üs demet eigentlech am meischte gholfe esch... =)

(mir tüends nor im ängschte rahme, d.h. familie fiire...)

ech han mer au öberleid, es obigchleid z'chaufe, wo eifach hell esch... do gets jo au sehr vell schöns...



maju  am 23.04.2009

Re: Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig

wetsch du de nid o Fründinne drbi ha? mir mache zum Beispiel so, das di Lüt wo wei äs Dessert mitnähme, da chame o spare u das chame ja o mit Salatbuffet so mache!
oder werum düet dir nume ganz chlin fiire? OK mänggisch dänke ig äs wär fasch gmüethlicher nume im chline rame u glich würd mir äue öpis fähle! u werum düet dir nid äs Wunschbüechli mache? chöit ja dert so sache dri due wie: Beitrag an Brautfrisur, Beitrag an Hochzeitskleid etc.........
mir hürate am 02.05.2009



seeletaenzli  am 23.04.2009

Re: Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig

Hallo Schoseli und Maju

Merci vell mol för d'Inputs.
Werd mech sowieso mol no chli genauer informiere.

Fröndine wet i käni debi. Mer fiired wörkli nor im chline Rahme. Min Schatz ond mini Familie send mer am wechtigste. Fühl mi ned so wohl wän ech im Mittelponkt stoh, wäg däm stemmt das so för mech =)





Schoseli  am 23.04.2009

Re: Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig

Hallo

esch no speziell das kei fröndinne und fröndet wetsch debi ha, mer
send die halt grad so wechtig wie d familie!

do au no en ganz gueti site, und günstig http://www.bea-l.ch/

lg

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



seeletaenzli  am 23.04.2009

Re: Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig

chan guet verstoh, wän mer d'frönde gärn debi ha möcht...
ech chans au ned genau säge, wieso ned... ech freu mi eifach meh druf, wäns e chline rahme esch... ond ergendwie "persönlicher"... ond scho bi de änge familie wärdeds 20 lüüt si... ond das länget mer =)

merci vell mol för de link. tuen grad mol chli omestöbere...



Splendida  am 26.04.2009

Re: Priiswärts Chleid för d'Ziviltrauig

Falls Du immernoch auf der Suche bist rate ich Dir mal bei Modissa vorbeizuschauen.(Leider hat Modissa nur in Zürich oder Spreitenbach Filialen!)... Die haben eine ganze Abteilung mit Brautkleider und Cocktail Mode....Zudem gutes Preisleistungsverhältnis! Ich habe dort auch mein Kleid für die standesamtliche Hochzeit gekauft, für 280.-!
Liebe Grüsse
Splendida


Zuletzt bearbeitet am 26.04.2009



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.