Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Soefeli's Zivile Trauung vom 20.08.2010
Soefeli's Zivile Trauung vom 20.08.2010
 1 2 3
Prisi9  am 25.08.2010

Re: Soefeli's Zivile Trauung vom 20.08.2010

Liebs soefeli

jetzt han ich grad din wunderschöne bricht glese (und ich find ihn nöd z lang) und wet dir au danke, das mir alli dörfed dra teil ha... es isch richtig schön gsi, die emotione z gspüre wo total übere cho sind... und wens bi eim selber au immer nöcher chunt chunts eim grad no biz nöcher.. hihi super satz, aber egal...

gratuliere dir nomol vo herze und fiebere am samstig mit eu mit!!!!

liebs grüässli
prisi



<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3



Fernweh  am 25.08.2010

Re: Soefeli's Zivile Trauung vom 20.08.2010

Hallo Soefeli82

Was fürnä schönä Bricht. Öi Trouzügä si ja kreativ gsi, läck wiä wird de das dä Samsti

Ä Gruss isch ja säubstverständläch gsi. Ha zersch no wöuä äs chlisäs Plakat kreiärä für öich, bi nähr aber nümm derzu cho.

Mir heis o schön kah. Dr Morgä u diä zwe Täg vorher si leider sehr stressig gsi, da mir z Apéro u z Ässä bi üs daheim gmacht hei. Bi üs het d Frou Brunner üs z Bootfahrä nachgleit, damit mä Ziit mitänang verbringt. Am Sunti si mir de zämä d Aarä abä mitäm Gummiböötli

No härzlächi Gratulation u äs riesigs Komplimänt fürs Chleid.




 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.