Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 24 .. 36
An1982  am 06.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

@nisliker: Wow s griene find ich mega, muess das grad genauer go ahluege.

Mis Kleid isch nämlich e Absoluti kathastrophe :-(....has bi light in the box bstellt, mass gschniideret und es isch schrecklich. zu gross grad bi dr Oberwiiti, und dr schnitt (do chönne die jo nüt drfür) isch so unvorteilhaft, gseh 15kg schwerer us in däm............wanderet grad in Käller für irgend e Fasnachtskoschtüm........

Jetzt muessi e neus finde......



nisliker  am 06.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Hallo An1982

ich ha scho es chlied bi edressit bstellt und vo de qualität mega begeisteret gsie. es isch au uuu schnell gange! ABER ich wür mich guet vermesse la und luege weli grössi das passt. ich ha mich vo mim grossvater (schnieder) vermasse la und er hets au no chli müese apasse.... das isch hald so. ich würd mis zivile chleid vermuetlich da bstelle. sgrüene gfallt mer u guet!! :) aber ha jetzt bi dere aktion grad gseh dasmers nöd masschniedere la cha. möstisch entweder die grössi ne wo am ähnlichste isch oder zum volle pris 99euro chaufe..

grüessli nisliker

Zuletzt bearbeitet am 06.11.12 10:19



Prisi87  am 06.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Han jetzt mal das Kleid bstellt. Falls es passt, wird das mis Standesamtkleidli si


http://www.bonprix.ch/produkt/chiffonkle...254/?type=image



nisliker  am 06.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Hi Prisi87 nöd schlecht ;) hüratisch demfall im summer? ich ebe im winter drum söts lang sii :)

Zuletzt bearbeitet am 06.11.12 10:22



Prisi87  am 06.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Ja ich finds na süess und vorallem isch es günstig Gebet am kirchliche Hochziit selber scho gnueg Geld us.
Ja mir hüratet im Mai standesamtlich und im Juni kirchlich



Steph

nicht registriert

am 06.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Härzigs Kleidli, gfallt miir au guet



Prisi87  am 06.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Merci
Bin aber gspannt obs denn au würkli gaht



Steph

nicht registriert

am 07.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Das isch dr Vorteil bi so KAtalog Bestellige, wenns nid passt - eifach zrugg schicke



valey  am 07.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Nisliker megaa schöni Kleider :D



valey  am 07.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Also die hani au no gsi bi light in the box megaa schön :D

weiss voll ned obi eis scho sell bstelle
welle eig no 2kg abneh..
ha aber angst dass denn die nümm hed...

:-/ zwar wäg 2kg werds wohl nüt usmache denki...



 1 .. 8 9 10 11 12 .. 24 .. 36

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.