Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 25 .. 36
valey  am 07.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ja de findi au ganz schön :)

chasch i allne farbe ha...

wär schön das rosa kleid i dem hellblau vom andere hihihi



Daninici10

nicht registriert

am 07.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ah ok. git ja glaub nöd alli chleider i allne farbe. demfall häsch di qual der wahl. mir gfallt beides. weiss halt nöd was dir stoht und was zu euem stil so passt



schmetterling84  am 07.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Hallo Valey

Also ig ha au scho bi edressit bstellt.. und s Kleid isch dr Hammer gsi.. het genau so passt wie d Grössene agäh gsi si, s einzige wo bi mir es problem isch gsi, sie hei so ilage bi dä Brüst gha aber mega chlini bi mim C-Cup ha ig usgseh wie d Madonne mit ihrem spitze BH :-)
D Qualität isch super aber es sind eifach meischtens Satinkleider..



LucyLu  am 07.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Also ich ha mir au scho es Chleid bi Light in the Box bstellt kah, massgschniederet. Ich bin total z'friede gsi, has innerhalb vo 2 Woche becho und usert d'längi isch es Perfekt gsi. Au Qualität findi guet. Fürd Massschniederig hani plus 30$ zahlt. Ha sehr viel Kompliment becho.

Bin au mal uf de Siete vo eDressit go luege, det musch aber fürd Farbänderig au na zahle, 30€. Find die sind dur das denn nöd Billiger als LitB. Aber ich denkt es git immer Lüt wo det besseri Erfahrige machet als anderi und umgekehrt.



FringillaVigo  am 08.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Irgendwie schints chlei e Glückssach zsi mit LitB und co, nid? Döu si mega begeischteret, es sitzt wie agosse und bi andere passts de trotz Massafertigung hinge und vore nid. Vo wäge Qualität... weiss jo nid, aber ig zB ha nid so wahnsinnig Ahnig u wes nid grad e ganz grässliche Stoff isch und chrützchrumm gnäit isch, de würdis glaubs eh nid merke.



valey  am 08.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ja ich gohne glaubs zerst jez vor silvester chli id läde go umeluege... jetzt verkaufeds amigs mega vel schöni kleider vor de fästtäg :))

möcht ebe ned grad es 400 fr. kleid fürs zivile...



valey  am 16.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ladys

ha no das kleid gseh für de standesamt..
denke ich werds bstelle sehr wahrschinli wie findet ehrs?



Daninici10

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Sehr schön valey wo häsch etz da gfunde?



valey  am 16.11.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

en kollegin hed mer die site zeigt

www.milanoo.com

:D

vo dett hani au d schuhe gseh



laluna1712  am 11.12.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

liebe zukünftige Bräute
Falls noch jemand ein schönes Cocktailkleid fürs Standesamt (oder auch sonst) sucht:

ich habe ein Kleid bei Zero gekauft, nur leider ist es mir ein wenig zu kurz (trage nie so kurze Kleider) und es wurde somit nie getragen.
Farbe ist blau, Grösse 42 mit Reissverschluss, man kann es meiner Meinung nach sehr gut einnehmen an den Seiten.
Neupreis war bei CHF 229.--, ich würde es für 120.-- (+Porto) oder nach Vereinbarung verkaufen.

Bei Interesse bitte PN







 1 .. 10 11 12 13 14 .. 25 .. 36

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.