Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
 1 2 3 4 5 .. 21 .. 36
valey  am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

das gfallt mer au :)
aber isches ned TOO Much für standesamt so was?



Daninici10

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

i ha do eis für mini bj bstellt gha wo nöd passt het. ha dene gschriebe das is mag zruckschicke. do händs gsait es seg zkompliziert und händ mir eifach en teil zruckerstatted. isch e chli müehsam.

sus han i kai problem gha. das für mini tz und das für di ander bj isch perfekt gsi und het alllne gfalle. au da wisse do etz. super.

@toluwu: hab auf mass bestellt, da sie meine grösse nicht haben. grösse 2 wäre mir zu gross. klappt prima und den aufpreis zahlt man gern. ist auch nicht sehr viel



Daninici10

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ja das wür mir au gfalle i welere farb würsch es denn neh? die farb wär mir zextrem, wür eher was unuffälligers neh. vielicht ivory oder beige



valey  am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ja i weiss noni weli farb.. so es türkis gfallt mer scho, oder dunkelblauu... rosa od pink

wett scho gern chli es uffälliges... :)


wett mal im Modissa go luege die hend zum teil no recht schöni...


be de summer in italie gsi, de hani grad paar gseh wo send im standesamt go hürote
sie isch med jeans und es grüens liibli gange..
nur sie beidi xD
dett isch voll ned üblich...



Daninici10

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ja bi dem dem model find i so knallfarbe denn scho zviel. gseht denn halt nach usgang us.

du findsch eh no eis wo dir passt. aprobiere im lade isch halt denn immer no sicherer.

scho? mit jeans und t-shirt find i aber scho chli schräg. i mein so e kurzes chleidli isch doch viel schöner, au wenn nur mit em verlobte is standesamt gosch. und es mue ja au kai türs si



valey  am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ja has au chli komisch gfunde med jeans

mues de mal i de läde go güggsle finde hoffentli es passeds



Daninici10

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

muesch luege etz chömed denn chledli für d wiehnachte und silvester. do gits oft ganz schöni cocktail chleidli



FringillaVigo  am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Jeans: Es git halt Lüt für die zellts Standesamt überhaupt nid und de mache si sich au nid schick drfür.

Ig stelle mir für mi so öpis vor:

oder vilich au nid mau wiss:

Mir gfalle die 50er Johr Petticoat Chleider drum wäuz, aber im normale Läbe wüsst ig nid, wenn ig so öpis sett alege...
Da mir plane, nachem Zivile e Grillparty zmache und mi Fründ gseit het, är chäm am liebschte i churze Hose und Hemli (är isch ebe eine vo dene, wos Standesamt bedütigslos fingt), würdi imne normale schicke Cocktailchleid äue nid so zu ihm passe



toluwu

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

@FringillaVigo; die Kleider sind soll!! Verstehe Deinen GG, uns ist das zivile auch unwichtig. Aber trotzdem möchte ich auch ein schönes Kleid anziehen.



Daninici10

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

wow mega süess die chleider passt au würkli guet zume grillfest



 1 2 3 4 5 .. 21 .. 36

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.