Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
 1 2 3 4 5 .. 21 .. 36
FringillaVigo  am 14.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Mercii!!



An1982  am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Ich hätti gärn das Kleid für ins Standesamt. Und zwar innere dunkle Farb.............wiss dueni denn im Mai hürote. Und do ich so Kleider mega schön find und nie sones Kleid cha ahzieh würdi das gärn denn ahzieh...........
Mis Mami seit es sig viel z'übertribe, mini Schwöschter seit, schwarz goht gar nit...........grrrrr weiss voll nit was mache....

Ich ha mr das ebbe so vorstellt mit eme tolle wisse Brutstruss......so chli elegant Wiehnachtlich........isch jo schliesslich fascht an wiehnachte....



valey  am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

An1982
ich finds no schön s kleid :D kombiniert med wisse blueme wärs u schön :)



Daninici10

nicht registriert

am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

@An: also mir gfallts au mega. und grundsätzlich chasch alege was willsch und dir gfallt. i find au schwarz goht. solangs eifach mit helle accessoiries (din struss) kombiniersch.
isch en sehr schöne schnitt



An1982  am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Ich ha no bis ändi Oktober Ziit zums Bstelle und bis denn muessi mi entschiide ha aber danke für euri Meinige.......



An1982  am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Brutstruss sött denn in däm Style si (die zwei ganz links), aber mit wisse blueme und viellicht no öppis silbrigs dinne.



pingu83  am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Das war meins ;-)



valey  am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

An,
megaa schöni Brutstruss... :) passt sicher zu dem Chleid..

Pingu
ganz schöns Kleid, edel und schlicht..



Daninici10

nicht registriert

am 19.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Wunderschön die strüss

@Pingu: herzigs Paar



Chibi  am 20.09.2012

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ich werde (wenns mir bis dahin noch passt, und wenns dann nicht grad aaarschkalt ist) das kleid hier anziehen an der Zivilen Hochzeit. "Wenn es mir bis dahin noch passt" weil es ganz gut sein könnte, dass ich bis in 3 Wochen noch zunehme (hoffe es zwar nicht, zumindest nicht so viel, dass das Kleid dann nicht mehr geht ;) Sonst muss ich dann irgend eine Notlösung finden.

Bei uns geht's jetzt plötzlich ganz schnell (vielleicht kennt mich ja noch jemand) aber es wird vermutlich nur die zivile Hochzeit geben und keine Kirchliche Hochzeit in Amerika wie gewünscht.. Bin trotzdem total happy



 1 2 3 4 5 .. 21 .. 36

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.