Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?
Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?
 1 2 3
PinkPanther

nicht registriert

am 21.03.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Wir konnten Ende Oktober 2010 für Ende Juli 2011 reservieren! War also gar kein Problem so früh, und haben dementsprechend auch unseren Wunschtermin erhalten



snuc  am 21.03.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Das ist ja super!

Heiratet ihr nur zivil? Macht ihr das Apéro dann extern? Oder gibts gleich beim Schloss auch eine Möglichkeit. Werde es wahrscheinlich bald mal besichtigen!



PinkPanther

nicht registriert

am 21.03.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Ja, wir heiraten nur zivil. Deshalb wollten wir auch ein etwas "schöneres" Standesamt. Apéro und Feier haben wir wo anders. In Murten gibt's aber sicher auch diverse Möglichkeiten. Schau Dir mal die Broschüre an, die ich weiter vorne im Tread beschrieben habe. Da hat's ganz viele Vorschläge.



colu

nicht registriert

am 27.03.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

hey wer heiratet auch am 17.Juni im Schloss Murten????Wir am 15Uhr Lg Und wer kann es ein bisschen von Innen beschreiben habe nie Fotos gesehen.Danke



picanta  am 27.05.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Hier hab ich noch ein Foto gefunden:

http://www.fr.ch/secin/files/jpg3/sallesee1.jpg



PinkPanther

nicht registriert

am 28.06.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Wir hatten inzwischen unseren Besprechungstermin in Murten und durften auch kurz das Trauungszimmer ansehen. Es hat sogar Seeblick Leider gibt es, nebst den Stühlen für das Brautpaar und die Trauzeugen, nur Sitzgelegenheiten für 5 Personen. Die restlichen Gäste müssen stehen; aber die Trauung dauert ja auch nicht ewig.

Die Standesbeamtin ist sehr nett und vor allem äusserst flexibel. Nebst den formellen Sachen, die sie natürlich machen muss, dürfen wir die Trauung selber gestalten mit Texten, Liedern, Gedichten, oder Beiträge von uns, den Trauzeugen oder wem auch immer. Bin schon fast etwas überfordert, hatte gar nicht damit gerechnet, dass wir da soviel "mitreden" dürfen

LG



colu

nicht registriert

am 28.06.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Hoi Zämä
Also mir händ am 17.Juni im Schloss Murten zivil ghürate.Es isch än riese Traum gsi.
Mir händ au chöne öpis vo eus däzuä biträge.Mir händ es Izugslied und währendem unterschriebä es Lied vo eus gha.Und dänn hämer no zwei Sprüch wo eus wichtig sind agäh und au wimer eus kenneglernt händ hät Zivilstandesbeamtin i gschlosse i diä wunderschöni Trauig.Sie isch au mega so mitgange und hät das so gfühlvoll gmacht.
Mit sind würklich froh,dass mer eus in Murten traut händ.Lg Conny



PinkPanther

nicht registriert

am 28.06.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Hey colu

Demfall no herzlichi Gratulation zur Hochzeit!!!

Das tued mir jetzt mega guet, dass Du so schwärmsch vo Murte, freu mi grad no chli meh! Händ ihr d'Frau Schorro gha, wo eu traut hät? Es Lied während de Unterschrifte findi no e cooli Idee, mal luege ob mer das au no chönd iibaue.

Wie isch bi eu de Start vor Trauuig gsi? Sind ihr als Brutpaar separat zur Musig ine cho, während di andere Lüt scho drin gsi sind, oder sind alli glichzitig ine?

LG -PP-



colu

nicht registriert

am 29.06.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Hallo Pink Panther

Ja danke vielmal!!!Es isch würkli än super tag gsi.Au wämer dänn no ende Juli kirchlich händ,han is mega schön gfundä das zivile au so schön s mache.
Ja mir händ Frau Schorro gha,Sie isch mit irnä Gfühl richtig mitgange und hät ä so sehr guet überebracht.
Bin innelaufe hät Sie eus dänn im Innehof abgholt.Sie isch dänn vor eus ufä und hät dä cd spieler igstellt,das Lied wo mer eus gwünscht händ.Mir sind dänn Zämä innegloffe und diä andere 12 Lüt sind hinder eus her inne gloffe.
Ich has no schön gfunde nach äm ja säge und unterschriebe noch Musik s ha,isch no gfühlvoller und nöd so ruhig.
Wänn händ Ihr trauig?Tuend Ihr nur Zivil?
Bi eus händ dänn Trauzüge no es mega Fest mit Aperoservice und verschiedene Überraschige wiä Taubäflüge organisiert.Ca.80 Lüt sind no i diä Halle cho.
Sie händ gseit was chöm mir no mache,wenn ihr kirchlich scho vieles allei organisiered wills ebe dänn s Östrrich isch,und dänn händs dä Vorschlag macht ob sie öpis sölled mache bim zivile.Mir händ dänn eifach ä Liste gmacht was mär öpä wänd und was nöd und s Buchet öpä und diä womer wänd ilade.
Also mir ghöred vo eu.Ganz liebi grüessli Colu



PinkPanther

nicht registriert

am 30.06.2011

Re: Wer hat im schloss murten zivil geheiratet?

Hoi Colu

das tönt ja super! Wow 80 Lüt... da isch ja eues zivile scho e mega Party gsi.

Mir hürated Ändi Juli. Da mir kei chirchlichi Trauig werdet ha, isch es mir no wichtig gsi, chli es schöns Standesamt z'ha. So wie's usgseht hämmer e gueti Wahl troffe

LG -PP-



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.