Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Ziviltrauung??
Ziviltrauung??
 1
Blumenfee  am 17.05.2011

Ziviltrauung??

Hüt i 4 Mönet hei mir üsi Kirchlechi Trouuig, i sött also langsam aber sicher z'Zivile organisiere .......

ABER was muesi mache? Weli underlage muesi wo bstelle. Wi louft di ganzi Vorbereitig ab? Chamer das öper erkläre Merci

Grüessli Bluemefee


17. September 2011



Tiffany-Girl  am 17.05.2011

Re: Ziviltrauung??

Isch ganz easy: Lüütisch eifach bim Zivilstandesamt bi Dinere Gmeind aa, wo Du wohnsch, und die säged Dir dänn genau, was Du bruuchsch und was Din Schatz bruucht etc.! Bi Eus händs es zumindescht chönne im PC naaluege, ich dänke, das sött überall so sii...

Vill Glück und Spass bim Datum fixiere !

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011



schanine  am 17.05.2011

Re: Ziviltrauung??

... hey, heschs Chleid bstellt???

... wir lieben uns und sagen JA ... am 28. Mai 2011 ...



planlos  am 17.05.2011

Re: Ziviltrauung??

ihr händ ja au ä vaterschaftsanerkännig gmacht, oder? denn müested er nur ä id mitneh - ali andere dokument händs.

lg s



Blumenfee  am 17.05.2011

Re: Ziviltrauung??

@Tiffany-Girl Merci! Wemer alli underlage hei müesse mr när Persönlech verbi? Ehevorbereitigsgspräch?? oder het das öpis miter Kilche z'tüe

@schanine Ja ha hüt grad nachegfragt obsis no a lager hei und JA es sött alles klappe, mues jetz mitem Ursi no luege wägem Poschtfach und duuuuuu?? Passt z'Kleid no?? Scho oder?
Bisch scho chli nervös geit ja nüm lang!! Gö grad am nächschte Sunntig i Kirche z'Meiringe ane Konf



17. September 2011



Blumenfee  am 17.05.2011

Re: Ziviltrauung??

@Planlos si di Underlage nid nume ä gwüssi Zyt gültig?

17. September 2011



Tiffany-Girl  am 17.05.2011

Re: Ziviltrauung??

Ja, as Ehevorbereitigsgspröch müend dänn beidi persönlich verbii, min Schatz hätt sich au welle "drucke", isch aber nöd gange ...

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011



planlos  am 17.05.2011

Re: Ziviltrauung??

nei ich glaube nöd, es gaht ja um der personaluswiis vom heimatort und wenn dä mal uf dä gmeid vorliit, dänn söttets dä ha... aber am beste mal alüte und nafröge - i dä ch weiss mer nie...



Kate82  am 18.05.2011

Re: Ziviltrauung??

Liebe Blumenfee

du musst auf "deinem" Standesamt nachfrage. Bei uns sagte die Dame, dass man in der Schweiz daran ist, alle Personen in einem System zu erfassen (Heimat- und Wohnort). Diejenigen die erfasst sind, müssten nichts selber auftreiben, da sie Zugriff hätten, die anderen müssten Wohnsitzbescheinigung und Heimatschein mitbringen. Aber ich glaube auch, dass diese nicht zu alt sein dürfen. wie das mit der Vaterschaft ist und wie das bei Ausländern ist, habe ich keine Ahnung, hab mich nicht darum gekümmert...
Weiter müsst ihr persönlich auf dem Standesamt erscheinen (mit Dokumenten) für das Ehevorbereitungsverfahren. Dieses Vorbereitungsverfahren kann frühestens 3 Monate und spätestens 10 Tage vor der zivilen Trauung sein. Wir werden unser Verfahren in einer Woche haben, dann kann ich dir sicher mehr darüber erzählen

Ich kann mich nur wiederholen: Anrufen und nachfragen...



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.