Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Vintage/Rustic/DIY Hochzeit
Vintage/Rustic/DIY Hochzeit
 1 2 3 4 5 .. 14 .. 22
malinchen  am 21.10.2013

Re: Vintage/Rustic/DIY Hochzeit

@Fara: hihi, das hani am Fritig ou gad gsuecht und ha da öpis gfunde woni vom Priis här ok finde: https://www.dekomarkt.ch/index__2218--d.html

Pfingstrose  am 21.10.2013

Fara: Also ich han glaub au rächt günstigi dete gfunde?! Oder häsch du no e besseri Siite wos günstigi het?

Fara  am 21.10.2013

Pfingstrose: Ich han nonig lang gsuecht, aber mal das gfunde: wwwpunktstoffhaus-kepper.de/shop2/contents/de/d306_Jute_Wickelstreifen.html
Isch halt nöd diräkt en fertige Läufer, aber es hät det Bänder inere Breiti, wo mer vermuetli chönt bruche.
Uf etsy müssti aber wohl au no chli gnauer luege, han nonig soo lang umegluegt det.

malinchen: Ou, sehr kuul! Wobi die no relativ breit sind. Chönt mer ja aber wohl easy abenand schniide. Aber ich glaub, die im andere Shop sind chli günstiger. Usser ich hettis falsch verstande.

Zuletzt bearbeitet am 21.10.13 16:06

malinchen  am 21.10.2013

Ja das sie äuä eifach Stoffbahne wo normalerwiis 1.30m breit si. Aber da chamä ja när guet 2 bis 3 Läufer drus mache. Wahrschinlech müesst mes nid mal abnähe, es liegt ja nur ufem Tisch...

I luege äbä immer no druf, so viel Sache wie müglech ir CH ds bstellä... Isch halt när ou eifacher wenns Mängel hätt und meh öpis müesst retour gäh oder so... Und i sött mini Kreditcharte chli schone.

Aber deu Sache findet me halt eifach würklech nienä und uf etsy hets scho meeeeega schöns züg.

MilaC  am 22.10.2013

Also ich wirde do au mol mitläse.. mache mega gern Sache selber!!!

MiMa27  am 22.10.2013

Hallo Zusammen

So, ich melde mich endlich auch mal noch kurz. Danke daenu für die Thread-Eröffnung ;-)

Zum Thema Vintage/Shabby Chic habe ich einen super Shop in der Schweiz entdeck:
honeyhome(.ch). Und auch ganz anständige Preise zum kaufen oder auch mieten.

- Auf Pinterest gibt's allgemein wunderschöne Ideen zum Thema Vintage/Rustic/Outdoor Wedding.

- Wunderschöne Accessoires smalltreasures.blogspot (.ch)

- Der Blog von Fräulein k => www.fraeulein-k-sagt-ja(.de) => Schöne Inspirationen

- Das Buch "Einfach Heiraten" könnte auch noch zu unserem Thema passen. Habs' aber (noch) nicht.

- Van Harte Girlanden => Sehr schöne Deko-Artikel

- Anstatt Etsy finde ich viele schöne Sachen auf Dawanda (Deutschland)

Das wärs mal kurz von mir. Viel Spass beim stöbern und vorbereiten.

Grüessli MiMa

MiMa27  am 22.10.2013

Sorry, wollte mich bei janedoe für die Thread-Eröffnung bedanken!

_janedoe  am 22.10.2013

Hui da inne wärded ja scho rege Ideeä ustuuscht.

honeyhome hani gar nöd kennt. Ich glaub ich han mi gad umentschiede mit de Tischdeko und wirde alti Büecher dette miete, und es eifachs Strüssli wie ufem Bild dezuestelle, fertig Und denn ebe mit Jute schaffe. Danke de eu Liebe für d Links!!!

Und MiMa, sisch ja dini Idee gsi

novia_mayo  am 22.10.2013

juhuuu super thread :) vintage gfallt mier super

mier werded uf de tisch wissi cherzeständer ha
ich möchte obe nochli sache dra hänke, herzli oder so... hender da en gueti idee?

novia_mayo  am 22.10.2013

... bald gönd eusi std-charte im vintage stil uf d poscht

1 2 3 4 5 .. 14 .. 22

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.