Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   dessous
dessous
 1
Manon  am 26.01.2007

dessous

Ich suche noch hochzeitsdessous. habe bei perosa eine wundervolle corsage gefunden nur leider haben die keine höschen mehr dazu. die corsage ist von poirier marke carnival. weiss jemand wo man das bekommen könnte oder ob ein anderer laden in der schweiz diese Ware führt?

C & K in Love - 27. Juli 2007



Teenspirit  am 27.01.2007

Re: dessous

Ich wörd ines Bruutmodegschäft goh. Han mis vom Wicky, aber dasch för dech wohrschinli chli wiit e weg. Die händ wörkli ganz tolli Dessous und ned e so tüür wie z.B. ide Perosa.

Han ganz den tolli Corsage vom di Lorenzo in Spitze und ide Farb vo miim Chleid

PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007



krindli  am 30.01.2007

Re: dessous

Ladies, passät de uf, dass mä d'Corsage nid dürs Chleid gseht!!!

Ha eismou äs paar Fötäli gseh u prompt het mä d'Abdrück vo derä Corsage gseh.

Ig ha mi fürd Ungerschwösch vo MarieJo AVERO (vom Perosa) entschidä. Ä schlichtä BH und tolli Strapsä!!! De hani de uf jedä Fau ou nid äso heiss, da mir ändi Juni hüratä u ig hoffä doch schwär, dass äs denn schön warm wird si!!!

Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



krindli  am 30.01.2007

Re: dessous



Zitat:



Ich suche noch hochzeitsdessous. habe bei perosa eine wundervolle corsage gefunden nur leider haben die keine höschen mehr dazu. die corsage ist von poirier marke carnival. weiss jemand wo man das bekommen könnte oder ob ein anderer laden in der schweiz diese Ware führt?

C & K in Love - 27. Juli 2007




P.S. Marie Jo AVERO het ou ä härzigi Corsage!

Uf der Homepage hets äs paar Biudli!

https://www.dessoushouse.de/cgi-bin/Dess...=DSE/PGROUPID=1


Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



Teenspirit  am 30.01.2007

Re: dessous

ich glaub ned, dass mers bi mer gseht, well de Stoff vom Chleid esch obe zemli fescht und d Corsage isch ganz liecht, wien e 2. Huut :)

PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007



krindli  am 30.01.2007

Re: dessous

Zitat:



ich glaub ned, dass mers bi mer gseht, well de Stoff vom Chleid esch obe zemli fescht und d Corsage isch ganz liecht, wien e 2. Huut :)

PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007



Wau!!! Das tönt nid schlächt!!!


Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



Manon  am 30.01.2007

Re: dessous

Danke, d corsage han i scho, ha eigentlich no s passende hösli gsuecht aber ich ha in der zwüsche zyt e alternative gfunde wo gar nit schlächt isch...
merci


C & K in Love - 27. Juli 2007



Manon  am 04.07.2007

Re: dessous

Hallo Gerhard,

Danke für Deinen Tip. Bin gerade auf Deiner Homepage gewesen.

Ich habe in der Zwischenzeit noch eine Variante bei MarieJo gefunden. Corsage, Slip und Strapsgürtel.

Aber ich schaue mich gerne bei Dir um. Liefert Ihr gegen Rechnung oder Kreditkarte?

C & K in Love - 27. Juli 2007



Bluemoon  am 24.07.2007

Re: dessous

Ich han au lang nach de passende Dessous gsuecht,
vorallem will ich ä grossi oberwiti han und äs trägerloses Kleid

dänn hät mir d Verkäuferin vo de Beldona de Tip ghä, in
Jelmoli Bahnhofstrass z gah...
...dort bini dänn endlich fündig worde!
Die händ ä riiiiiiiieeeese uswahl an allem, was Frau sich so wünscht oder vostellt, in x variatione!

Also das isch würklich nöd nur än Tip für d Hochzitswösch,
sondern au, wänn mal öppis gsuecht wird wo nöd überall z finde isch


lg Bluemoon



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.