Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Elfenmetalle
Elfenmetalle
 1 2
silver83  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

han öpis gfundä

www.magic-and-arts.com/de/Schmuck-Info:-:3.html

do sind die einzelnä materialiä beschribä.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Piglet  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

E kenne mi met dene Materialie ou ned super us. E weiss nor, dass d'Materialchöste höcher wärde je sältener dass das Metall esch. Titan chont sehr hüfig vor ond esch drom ned so tür. E fendes es tolls Material, ned fautsch versto, eg ha ou zwöi Ringe os Titan. Aber wenni dänke dass mer för öise Partnerring total ca. 250Fr. zahlt händ ond denn gse wie tür das die Elfemetall-Ring sind... Velech esch das Verfahre met de Hoor haut tür, ke Ahnig.
Palladium esch härter aus Silber, vo de Farb här ähndlech wie Platin, aber ebe ned so sälte ond drom ou gönstiger. Ond me cha dr Ring ebe ou apasse lo.
Mer händ öis ou lo berote bem Goldschmied.



silver83  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

mier hen leider kai ziit me ka zum üs berotä lo, will mier sooo spot dra gsi sind mit dä ring und mier si am zivilä scho hen wöllä ha. aber suscht wer paladium sicher au in der engerä uswahl gstandä.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



nicarina1985  am 30.10.2009

Re: Elfenmetalle

Hallo Mitenand

I han eu no wölle mitteile, dass mir üs gege diä Elfemetallring entschiede hend, aber nöd wegem Material sondern wills für üs eifach zu müehsam isch immer wänn was wär mit dä Ring gad uf Zürich reise vom Bodesee us. Darum hämer i üsere umgebig jo au no glueged und mittlerwile en Ring in uftrag geh bimene Goldschmied..

grüessli



Goldbeere  am 15.11.2009

Re: Elfenmetalle

Hallo zusammen!

Ist mein allererstes Posting hier im Forum, doch ich musste mich einfach registrieren als ich den Thread gelesen hatte. Denn wir haben gerade unsere Ringe aus Elfenmetall bekommen (Hochzeit ist am 9.1.2010) und sind total glücklich damit!!! Die Ringe wurden genau nach unseren Designvorstellungen massfertig, mit Silberstreifen für beide, plus Diamäntli für mich. Doch das ganz besondere an unseren Ringen sind natürlich die Zutaten die wir für das Metall ausgewählt hatten. Haare von uns, aber noch vieles mehr! Kann ich hier aber nicht verraten, ist ein Geheimnis von meinem Herzallerliebsten und mir ;-) Die Grössenänderung hat uns auch nachdenklich gestimmt, doch da man die Elfenmetallringe zumindest grösser machen lassen kann (aber nicht kleiner) war es für uns OK. Vermutlich werden wir aufs Alter ja eher zunehmen als abnehmen ;o) !

Liebe Grüsse
Eure Goldbeere



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.