Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Trauzeuginnenkleid
Trauzeuginnenkleid
 1 2 3
Boo_1982  am 09.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

Wenn du aus der Region Bern kommst, dann ist sicher der C+A Bern eine sehr gute Adresse oder auch der Zero im Wankdorfcenter, dort hat es auch sehr schöne Kleider. Habe sogar schon gehört, dass im BlueDog (Feldpausch) schöne Kleider erhältlich sind...

Liebi Grüess

*Ziviltrauung am 13.08.10 - Schiffstrauung am 14.08.10*



liza  am 10.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

hallo brütlis

ich war gestern kurz einmal bei C&A und die haben ja wirklich wunderschöne kleider und nicht all zu teuer! werde sicher mit meiner trauzeugin dorthin gehen und sehrwarscheinlich auch etwas für meine zivile trauung finden! was zieht ihr für die zivile trauung an?



silver83  am 11.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

zu chez janine chan i nu sägä, dass mier nüt gfundä hen für mini trauzügin. und den sins echt zimli tüür...nid jedi trauzügin will söviel für es chleid usgeh. also c&a isch do echt top, ich wür au empfehlä döt go luegä zgo. oder evt eis mietä.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag......



Barbagallo  am 11.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

Hoi zäme

Als 1ste wotti klarstelle dasi nüd gäge c&a chleider ha.!!!!!

Mini Kollegin het im letschte johr eres Hochset ka, und eri besti fröndin (wo no täschmeister het dörfe si) het sech es chleid im c&a kouft.

Es esch schön gsi, aber leider hei no 2 anderi gäscht s’gliche chleid a ka!
(Die einti het’s zwar innere andere farb ka.) Mech häts aber mega ufgregt!!!
E fende wemme scho die grossi Ehr het und trauzügin darf si es doch schad wenn no öber angers gliche chleid a het. Und d’chance bem c&a send leider gross.
Trauzügin esch doch normal die 2 schönsti frau a dem tag, oder beni do falsch?

Es muess (do beni der glicher meinig wie der) ned allzu tür si, aber einzigartig wär scho schön.

Grüessli Barbagallo



liza  am 11.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

hey Barbagallo

ja das hani mir ou überleit gha, woni im C&A bi gsi! isch natürlech ächt scheisse we när no anderi ds gliche chleid hei.. hmm.. aber ja, wo findet mä öpe ir gliche prisklass no so chleider? verstah scho, dass mini trouzügin nid weiss nid wie viu gäud wott usgäh. und sött ja no öpis si, wo mä när no mau cha bruche!

grüessli liza



Barbagallo  am 12.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

Hallo liza

was hesch der de so prieslech vorgstzellt?
E ha z.B be minere kollegin es chleid ka vör 300fr metem a passe. Muesch mol benere chlinnere buttig luege. E weiss ned vo wo as du chonsch, aber eg ha mis in aarau bem utzinger kouft. se hei e super berotig und hei wörklich en guti uswahl ach chleider und priese,
und passe alles nach der a.
beldona esch ou grad näbe dra. So chasch grad no vör ne passende BH luege



Barbagallo  am 12.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

He liza!!
Muesch mol be Brautkleiderbörse do im heiraten.ch go luege.
Es het eini die verchouft es bruchts chleid vom utzinger!! Neu pris esch 550Fr. gsi



sunny80  am 12.10.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

I würd mau uf Ricardo oder so luege, i ha mis Trouzüginne-Chleid dört gfunge (isch zwar ou vo C&A gsi).
Möcht sis de choufe oder miete? Die meischte Brutgschäfter vermiete doch ou Obechleider. Vilech wär das öpis für si.



sheilyn  am 09.12.2009

Re: Trauzeuginnenkleid

meine trauzeugin/brautjungfern werden ziehmlich sicher das kleid von hier nehmen:

http://www.budget-brautmode.ch/

wir waren dort und es hat HAMMER kleider, besser als C&A ;p und sind nicht mal wirklich teurer! eigentlich gleich! 280.- für ein HAMMER geiles kleid... ist leider das bild nicht dabei...

aber ich kanns nur empfehlen! leider bestellen sie nicht nur wegen einem kleid, es müssen sicher 2 sein, oder die braut kauft ihr kleid auch dort und so kann es mitgeliefert werden.



cuenca  am 07.01.2010

Re: Trauzeuginnenkleid

Kennt jemand von Euch eine Trauzeugin, die kein Kleid anhatte? Meine Trauzeugin wird mit Sicherheit kein Kleid anziehen (das habe ich schon vor dem Fragen gewusst)... Kennt Ihr Alternativen?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.