Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Location    ›   Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland
Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland
 1
Blumenfee  am 10.08.2009

Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

wen mügli mit viiil grüen drumume........ Wald wär ä Troum!

Mir si geschter im Schloss Schadau gsi, sisch wunderschön dert aber irgendöpis het mr eifach gfehlt......

Zum Glück hei mr no so viel Zyt zum Plane u sueche

liebi grüess Bluemefee



Tineli81  am 11.08.2009

Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

Hoi!
Das isch e gueti Frag!
Chli und härzig isch d Chilche z Einige oder z Merlige; super schön und vorauem im Wald ufere Liechtig, drfür aber nid im Bärner Oberland isch ds Würzbrunne Chilchli...dert häts drnäbe ou grad e Hof mitemne schön usboute Heustock für ds Apero...



bresa  am 12.08.2009

Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

Hoi!
Leider auch nicht im Oberland, ist das Kirchlein in Niederhünigen (Nähe von Konolfingen) es liegt mitten im Grünen, ist wirklich klein und schnuckelig. Die Glocken werden dort noch von Hand geläutet von den Kindern der Umgebung. Nebenan ist ein Reiterhof, wunderschöne Kulisse.
Auch empfehlen kann ich die Kirche in Blumenstein.



maju  am 12.08.2009

Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

ja da cha i mi nume aschliesse! di kirche z Blumenstein isch super schön! mir hei o dert ghürate



Blumenfee  am 12.08.2009

Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

Hey ir Liebe merci vil mal für öii vorschleg! Ids Würzbrunne Chilchli hani mi scho grad chli verliebt..... sisch aber ä stund zfahre fo hier aber schön wärs äbe scho

Liebi grüessli Bluemefee



bresa  am 13.08.2009

Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

Hoi Bluemefee
Würzbrunne Chilchli ist super schön aber soviel ich weiss, ziemlich ausgebucht und z.T. sind mehrere Hochzeiten an einem Tag. War auch mal an einer Hochzeit dort und als das Brautpaar aus der Kirche kam, standen bereits die nächsten bereit, das fand ich irgendwie einwenig doof.



Blumenfee  am 13.08.2009

Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

Ou merci für dini info..... s'find i o grad nid so prickeln. Aber mir gö im Herbscht eis ga luege u tüe eis chli gspüre obs passt odr nid. d'umgäbig wär äbe super mitem Wald u so



cony2  am 29.09.2009

Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland

mir hei ou zersch z Schadou wöue hürate, aber es isch so, das gewisse etwas fählt. i finde d Chiuche z Därstette Schattsite u härzig u mega schön gläge, üs leider z chli. ou z Oey-Diemtige hets mitte im Waud e u schöni Kapelle, z Schwende¨
mir hürate jtz im Ammitau im Trueb, i mir aute Heimat, übrigens ou wunderschön



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.