Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   1. Hochzeitstag feiern
1. Hochzeitstag feiern
 1 2 3 4 5 6
angiyves  am 07.05.2013

1. Hochzeitstag feiern

Ihr Lieben

Am 14. August ist unser erster Hochzeitstag
Ich hab mir eigentlich immer gewünscht, am Hochzeitstag jedes Jahr wieder zu heiraten. Immer an einem anderen Ort. Aber ich glaube, das wird schwierig und stressig Daher haben wir uns überlegt einfach unseren Hochzeitstag immer an einem anderen Ort oder in einer anderen Stadt zu verbringen. Oder einfach was Aussergewöhnliches zu machen.
Jetzt kommt Ihr ins Spiel Habt Ihr Ideen? Für tolle Städte? Locations?

Danke

Liebe Grüsse

Angie



toluwu

nicht registriert

am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

Wow, 1 Jahr schon!

Kennst Du das Hotel Gams? Ist ein tolles Romantikhotel. http://www.hotel-gams.at/de/kuscheln/ Wir waren 2009 oder 2010 dort und es war toll! Seither haben sie renoviert wie ich gehört habe. Wir werden auf jeden Fall wieder hin gehen. Irgendwann...



jusi  am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

hei angie

juhuuu, gäll, gli häi mr scho ä jöhrli aso mir si am 1. hz-tag uf dr hz-räis, grad in vancouver denn

i momänt "firä" mir jedä monet dr 13. aso nit soooo gross, aber mir machä denn öbbis speziells, au wenns nur irgendwiä ä speziells dessert isch zobä oder so...

wiä wärs mitärä städteräis? venedig, paris, berlin, köln, barcelona, hamburg, münchä... göht dir gärn in d bärgä? find leukerbad immer schön, chasch au goh bädälä oder so... oder im bünderland gits au ä huffä schöni eggeli



angiyves  am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

Ihr Liebe

Jo gäääll, scho e Joor. De Wutü-Obe isch bi uns jede Monet am 14te. darum muess dr Hochzitsdag denn no besser wärde.

Mir sinn nit so die Welness-Lüt und so Romantik-Hotel und so au nit ;)

Städtereis fändi ebe au guet. Aber mir sinn nit so für die 0815-Städt wie Paris, Rom.. Mir sinn ebe chli schwierig ;) Und alles wo mit Schwiz ztue het simer au nit so begeisteret

LG



elea  am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

wow scho de erst hochzitstag! so lässig!!! wer natürli cool wenner jedes johr weder chöntet hrpte. de chöntsch jez au schön bi eus 2013ner brütli met rede ond de bide 2014ner usw!

hmm aso wenner gern sport machet wers südtirol zempfele. esch super schön zom go bike, wandere, chletter ond wii trenke

oder wie wers wenner of england gienget metem mietauto ond det wördet go zeltle ide freie natür osse? kolegge machet das all johr uns send begeischteret!

oder e wohnwage miete (gehts in dütschland vell belliger as bi eus ide CH) ond de eifach mol druf los fahre!

oder metem auto chli dor serbie oder bosnie? wer au mol öpis speziells! (belgrad sell toll zom shoppe si seit de koleg emmer ;)

oder mol e städtetripp ine bez spezielleri stadt? ebe zb belgrad oder Tirana oder so?

hmmm vellecht seit der jo grad öpis zue ond sosch gebi mer müeh ond due no bez witer studiere!



angiyves  am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

Hoi Elea

Hihi, das wär luschtig
Mir sinn glaub würkli schwierig Ui, wandere isch nit so mi Hochzitsdag-favourit. Fürs zältle und so bini au nit gmacht . Würd scho gärn was Schöns azieh am Obe. Und me als 2 bis höchstens 3 Däg lige au nit drin. Fianziell nit mehr als 2000.- . Mir gfalle so Städt wie New York, London... Ich bi so de Ami-Typ .
Hihi, wird seeehr schwierig, weis scho, worum i das Thema eröffnet ha

Danke für Euri Geduld



elea  am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

hmm... oke denn witer met de idee
aso wennd der new york gfallt und ehr au bereit weret länger zflüge, de wer chicago no zempfele! esch mini absolut lieblings stadt!!!!!!! so cool und ufregend wie new york aber vell chilliger und ned so hektisch
oder berlin? esch halt au eher so chli es "normals" reiseziel

oder monaco? det chasch mega vell go aluege ond zobe au cool fort go! oder nizza?

ou oder Reikjavik? ha gghört das muss e mega cooli stadt si! ned so gross aber mega vell junig lüt ond e coolimusig szene!

beni scho nöcher dra?



soraya1  am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

Hey angi
Mir werde s "gspieglete" Problem ha. Mir sie de gad uf eme Städtetripp in Dubrovnik, aber würed gern was speziells romantischs mache. Nur leider hani no nüt gfunde. Also falls sich hie irgend e Brut git, wo sich det uskennt. I bruch unbedingt no es paar ganz tolli Tipps.

Wie wärs mit Wien, Paris oder Barcelona? Vilich is Disneyland go Bahne fahre, oder Tandem-Bungee-Jump und sich en Kuss ge, wenn er ganz une sit. Uf Portugal oder Fuerteventura go surfe (okey, chönt vor Zit eng werde). Bratislava hani zum shoppe ganz toll gfunde, au wes nid NY isch.



nimbini  am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

veeeeeegas baaaaaby und hürate chönder det au no grad



dia

nicht registriert

am 07.05.2013

Re: 1. Hochzeitstag feiern

Hey angie!!!!

Unser 1 HZ daag isch jo in las vegas gsi und hän nomol ghürote! Ich würd das empfähle, isch wirklich mega cool gsi...
Jetzt stoht scho dr 2ti HZ daag a in es paar däg und mir sind denn mit es paar kollege in de ferie, aber ganz unkomplizierti im schwarzwald. Drfür gits e wuche vorem HZ daag e ässe im binningerschloss, will mir dört jo ghürote hän! Ich freu mi mega, mi GG weiss nüd...

@hotel gams - kuschelhotel
Sind mir scho 3x gsi und gön das joor wieder. Isch wirklich mega schööön!!!! und romantisch!

@städtetrips
Stockholm isch mega schön und au amsterdam!! Do würd ich bi ebookers luege, dört gits amigs super agebot mit flug und hotel...
Eher chli speziel: prag, lissabon, split (kroatien)

@usa + budget
Hmmmm, 2000.- pro person oder zäme?
Chicago isch wirklich toll, oder au san francisco und natürlich new york und las vegas. Aber do längt s budget nid wenns nid pro person isch hnd du nach 3 däg scho wieder heim willsch...

@mini idee
River rafting in interlaken übernachtig und nachtässe im schloss giessbach
Musical bsuech (zur zyt eher in dütschland oder london) lion king isch absolut dr hammer
Nachtässe ufem schiff am rhy, git gala dinner
Fein und chic go ässe im wasserschloss inzlingen, bottminger oder binninger schloss
Im winter schlittenhundefahrt (isch sooooo schön)!!!! Mit übernachtig im iglu
Fotoshooting
Amene spezielle ort s eheverspräche erneuere, evt elei oder mit gäst

Hmmm, mehr kunnt mir nid grad in sinn...

Lg, dia

Zuletzt bearbeitet am 07.05.13 22:09



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.