Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   12.9.09 Brüüt!
12.9.09 Brüüt!
 1
Muggi  am 11.09.2009

12.9.09 Brüüt!

Hey Ladies
Morn isches sowit EUSE Tag sinder au im Ändspurt? I wünsch eus morn en ganz schööööne Tag...

Liebi grüess Steffi



Hase1981  am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

Hallo Muggi

Bei mir dauert es noch einige Zeit. Trotzdem:

GENIESSE DEINEN/EUREN TAG

... und berichte uns wie es war ;-)


Es grüsst der Hase


verliebt seit 14.07.99
verlobt seit 14.07.09



Muggi  am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

Danke Hase
Das wirdi mache mälde mi denn..

grüessliiiii



sunshine83  am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

Hey Muggi

Bei mir ist es auch bald soweit morgen habe ich schon mal meinen Polterabend und bin schon meega gespannt was da auf mich zu kommt!

Ich wünsche dir eine ganz ganz schöne Hochzeit, feiert schön und geniesst den Tag!!

Hoffe du schreibst dann einen Bericht wie es war




Zuletzt bearbeitet am 11.09.2009



Inessa

nicht registriert

am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

@muggi - ich wünsch dir ganz einen schönen tag mit sonnenschein, viel freude & liebe und überraschungen ! geniess es und denk einfach nicht nach !

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



surri  am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

Liebi Muggi

I Wünsch Euch morn e wunderschöne Daag mit ganz viele sunnige Momente und luter überraschigsvolli Moment. Gniess es! I lueg us em Flügi den übers Fricktal und denk a di und natürlich au allne andere Brütlis wünsch i e wunderschöne Daag!

Cu und bis in 4 Wuc!he

Surri



Soefeli82

nicht registriert

am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

o ig wünsche dir morn äs wunderschöns hochzit u alles guäti im hafä vor ehe!

grüässli soefeli


Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010



Muggi  am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

Danke ihr liebe vielmol für die Glückwünsch! Mir sie no a de letste vorbereitige händs bald gschafft!
Mälde mi denn am Mäntig

ganz liebi grüess und danke nomol



Sposina  am 11.09.2009

Re: 12.9.09 Brüüt!

Vo mir au.. gnüsses de Tag in volle Züüge!! Wirsch sicher e wonderschöni Bruut sii!!

Mir sind scho gspannt uf din Bricht :-)



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.