Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Ärger!! teure Brautschuhe schon vor dem Hochzeit kaputt!!
Ärger!! teure Brautschuhe schon vor dem Hochzeit kaputt!!
 1
degre  am 09.03.2011

Ärger!! teure Brautschuhe schon vor dem Hochzeit kaputt!!

Hallo zäme!!

Phuu isch das en Ärger...

Ich han Bruutschueh für 150 Franke kauft, und han si denn für en Tanzlektion mitgnoh. D Tanzlehrerin het gseit, dass mer alli schwarze Strieme mit Radiergummi usbringt. I ha au bim erschte schwarze Strich probiert, und problemlos isch dä Strich wäg gange!
Zobed woni dehei bin, wotti mini Schueh putze.. und en grosse Teil isch ned wäg gange!
Iha mit Wasser, Seife, neutralem Schuehputzmittel, Radiergummi alles probiert-nüt isch gange.
Bim Bruutgschäft wonis kauft han, hends nur sehr komisch toh und gseit, mer luegt jo eh ned uf ihri Füess.
Mich nervts.. ned mols Schuehgschäft het mer chöne wiiterhälfe..au si bringed die Fläcke ned wäg.
Ich weiss, d SChueh sind ja ned s wichtigst, aber be dem Priis hetti ächt öbbis anders erwartet!

het öbber vo euch en Idee, wie mers no chönti wägbringe?

I be froh, um jede Tipp!

Gruess

degre



Krispy  am 09.03.2011

Re: Ärger!! teure Brautschuhe schon vor dem Hochzeit kaputt!!

Aus welchem Material sind denn die Schuhe? Leder nehme ich mal an, wegen dem wergradieren. Oder Kunstleder? Eventuell hätte ein Schuhmacher eine Lösung.
***Mer hend enand gfonde, ond zäme wemmer witer go!***



trobadora  am 09.03.2011

Re: Ärger!! teure Brautschuhe schon vor dem Hochzeit kaputt!!

Also ich habe bei meinen weissen Lederturnschuhe solche Striemen mit Nagellackentferner weggebracht. Weiss aber nicht mehr woher ich den Tip habe

Würde Dir aber raten, die zuerst an einer unauffälligen Stelle auszuprobieren, nicht dass sich das Leder dort verfärbt (falls es denn Leder ist)



degre  am 09.03.2011

Re: Ärger!! teure Brautschuhe schon vor dem Hochzeit kaputt!!

Hoi zäme!

Si sind kunstleder..

Das mitem Nagellack hani au scho ghört, und en Schuemacher esch au super! i lueg mol wiiter..

Danke



trobadora  am 09.03.2011

Re: Ärger!! teure Brautschuhe schon vor dem Hochzeit kaputt!!

Gern geschehen

Ich hoffe wirklich das Beste für Dich, dass diese unschönen Flecken auch weggehen.

Halt uns doch auf dem Laufenden mit welchem Trick Du sie weggebracht hast. Wäre vielleicht noch eine Andere froh drum



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.