Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?
Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?
 1
silver83  am 07.01.2010

Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?

hoi zämä

ich kriegä sid dem johr, also sid enerä wuchä kei mails meh vum forum. suscht han i immer eis kriegt, wenn e neui antwort gschribä wordä isch. etz isch das echt unübersichtlich, da ich alles muess go duräluegä, öb öpert gantwotet hät.

kriegen ihr no mails? oder nutzen ihr diä möglichkeit gar nid und isch abgschaft wordä?

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Carmile  am 07.01.2010

Re: Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?

hi silver

doch doch, ich benutze diese funktion. bist du zufällig auf "Benachrichtigung ausschalten" gekommen oberhalb der Forumseinträge neben "Antworten schreiben"? Schau doch sonst mal deine Einstellungen im Profil an.


erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau



sheilyn  am 07.01.2010

Re: Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?

mol, bi eim thema hani t antworte eigentli au abonniert, aber i bechomme au nüd?!

evt hani aber öpis falsch gmacht...


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



silver83  am 07.01.2010

Re: Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?

ich han scho denkt, vilicht han i mol mit öpis luegä uf dä falsch punkt druggt und den die ganz sach glöscht. aber es sind no alli themenä umä und "aktiv"

ich han zb au agwählt, dass ich immer ä nochricht überchumä, wenn uf es vu mier eröffnets thema gantwortet würd. aber isch ämel gar nüt cho.

naja, weiss au nid was i no anders machä chönt. aber wens bi dier carmile no tuet, den weiss i au nid, den muess jo an minem profil liggä

aber höckli sind au undä immer dra. nur nützä tüens nüt.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



silver83  am 08.01.2010

Re: Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?

Nochdem ich mier sälber ä PN gschickt han tuets etz wieder. komisch, aber hauptsach es tuet wieder



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



peja  am 08.01.2010

Re: Bekommt ihr noch Nachrichten per Mail vom Forum?

bei mir gehts auch.. komisch.. aber hauptsache fehler gefunden..



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.