Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 365 .. 720
Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Klar döfsch met pläuderle! Ich glaube ned, dass ois dGspröchsthemene usgönd
Wohi gönd ehr denn id Ferie? Düender oiie 1. (kirchliche) Hochzigstag fiire?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - Frauene hend doch immer öppis z'schwätzle

Mir gönd mitem Auto id Ferie und fahret via Düütschland uf Holland ad Nordsee. Min Maa isch Holländer und machet no paar Zwüschestopps bi Verwandte und Fründe vo ihm.

A üsem kirchliche Hochziitstag simmer wieder da aber min Maa planet irgendöppis - chan guet sii, dass mer äs verlängerets Weekend machet *gspanntsiii* üse erschti zivili Hochziitstag hemer au no gfiiret, sind wieder is gliiche Hotel gange, won mer letscht Jahr üsi Flitter-Mini-Moons gmacht gha hend zum zivile....isch mega schön gsi *träum*.

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Ou, das tönt aber guet! Ond wenn denn ehr oie 1. (kirchliche) Hochzigstag düend fiire, denn chasch jo do schriebe, was din GG gmacht hed
Esch natürli cool, wenn mer au de zivili Hochzigstag so dued fiire.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja isch guet - wird ich mache bin ja scho gspanne was er planet......bin so än Gwunderfitz und chans amigs chum erwarte

Mir chönd jedes Jahr zweimal Hochziitstag fiire - find ich voll cool

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Das chani verstoh... be ebe au seeeehr gwundrig ond au seeehr ungeduldig.....
aber ich säge mer denn emmer "Vorfroid esch di schönsti Froid", also muessi holt warte....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - das stimmt, d'Vorfreude isch scho riesig aber d'Ungeduld au aber zum Glück giits ja das Forum da, chan ich mich echli ablenke mit Eu "zuezlese"

@livipivi & nikki - das tuet mir leid zghöre mit Eune Süässä Wullechnäuels.....mir hend au zwei und sind im Moment reini Wohnigsbüsi. Mir hends aber eigentlich im Sinn, zum ä neue Wohnig im EG z'sueche, damit sie usechönd. Je länger won ich aber drüber nahstudiere umso meh Angst han ich um die zwei.....sind jetzt zweijährig und hans sooooo gern....wenn dene öppis würdi passiere, dörf gar nöd dranne denke. Giit soviel Idiote verrusse won Tierlihasser sind. Müänd nöd mal zwingend unter s'Auto cho mini Schwöschter hett s'Brüäderli vo üsne zwei gha und dä isch halbjährig au plötzlich verschwunde und nümme heicho....a dä Strasse hett sie ihn nie gfunde....i därä Ziit sind einigi Chatze wegcho und mir hoffet eifach, dass er nöd hett müässä liide

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



livipivi

nicht registriert

am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi: Oh ich wünsche dier zerst mal wunderschöni Ferie, wett au mal unbedingt uf Holland, mini TZ isch Holländerin und ich finde das so es sympathisches Völkli
Ja wege de Busi, ich säg mir amel eifach, lieber sie hend es erfüllts Lebe mit Jage und umehopse und Sünnele und uf Bäum chlätere als das sie nur i de Wohnig dörfed si.
Ich ha mich scho bi de Erste zwei extrem schwär tue sie use z lah und erst recht bi üsne Zweite. Aber sie sind so happy und hend soooo freud und ich mags ihne gönne.
Mer lernt mit dere Angst um z gah und wird au ruhiger, je me Öbed sie dihei sind wenn mer heichunt.
Mir lönd sie eifach ned i de Nacht use. Hend extra so es Töörli wo uf ihri implantierte Chips funktioniert. So chan kei fremds Busi ine und das Töörli het en Nachtsensor, wenns Dunkel wird, schlüssts gege usse- das sie nur na inne und nüme use chönd.
Am Morge machts automatisch wieder uf wenns Hell wird.
So chan mer scho viel Bewirke, viel Busi renned i de NAcht ines Auto oder werded i Junge Jahre vom Fuchs gholt.
E Garantie gits nie, aber ebe... sie sind defür soooo happy sits use dörfed

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - dankeschön finds auch echt lässigi Lüüt und so symphatisch und festfreudig bin echt gspanne uf das Land und uf d'Nordsee....gönd dänn no uf Rotterdam und da freu ich mich riesig druffe. Vielleicht langets no für Den Haag azluege, sind ja i dä Nöchi vo dettä.

Mir hend üsi Büsis scho vo chlii uf drinne, sie sind sich zum Glück bis jetzt nüt anders gwöhnt und mir hend üsi Wohnig sehr chatzegerecht igrichtet....auf uf dä Balkon chönts gha, dä isch gsicheret. Aber äs isch scho so, Büsis sind gebore zum Jagge und Renne etc. drum wend mirs au mal uselah.....sind flissig uf dä Suechi nachere schöne Wohnig im Grüäne ohni befahrni Strasse i dä Nöchi. Chippe lah tüämers dänn au, das hemer gseit. Das Töörli mitem Sensor isch ja super!! Muess ich mir dänn merke für spöter male!! Danke für dä Hiiwiis

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



livipivi

nicht registriert

am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi: www.petporte.com isch würklich super eifach und top

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - danke vielmals

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 5 6 7 8 9 .. 365 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.