Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   ich glaub ich grieg es Magegschwür.....
ich glaub ich grieg es Magegschwür.....
 1 2
Gioia25  am 23.03.2010

ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

Thema Schwiegermuetter

Also, mis Thema isch nur mol zum richtig dampf und fruscht ablo, es söt in keinerä Diskusion ändä .
Also, zescht mol zu de Fakte: i bin schwitzerinn min zuekünftig isch Italiener, eigentlich jo nüd schlimms aber do spalte sich einigi Traditione .Und zur verteidigung ich han mis schwiegermami gaaaanz fescht gärn,wenn sie sich nid immer wieder mol imische würd. Mir hei öpe um die 110Persone Zobe am Fescht, nun gut, ha mit ihre agluegt wer alles vo Ihm sinere Familia in Italie en Iladig überchunt, und ha den 20 Iladige uf Italienisch bstellt,2 me als gebraucht. Und jetzt wo si do si chöme ihre immer no me in sin, us Italie, nun gut. Und in Italie isch au tradition, das me an de Trauzüge sini Eltere au Iladet, das hei mir au no gmacht,obwohl ich die nur eimol gseh han. Und mim Zuekünftig Ihri schwöschter (mini schwögerinn) het e Kollegekreis vo 2 Pärrli und eim Solo-Ma, die 2 Päärli gsehni öffters aber de eint Kolleg nid, und jetzt meint doch mis schwiema zum mim schatzt das heg doch sini schwöschter verdient das mer die au alll iladet, hallo.......................................................... und den sötte mer doch no die und jeni ilade....

Und wüseter was mis sgröschte problem isch,ich getrau mi fascht nid minere Schwiegermuetter zwiederspräche.

Und s2te isch mini Eltere hei mir mis chleid Zahlt und wei mir jetzt no sApero zahle, und mini schwiema, will jetzt min Vater froge ob sie nid au en teil am Hochzitsässe übernahme anstatt sApero.........ich dänk das chunt nid guet ussä, oder was würde dir dänke wenn eüch öpert so öpis frogt obwohl dir sgschänk wo dir schänke würdet, scho gseit heit.

Jä,das wird e seeeeeehr unruigi und nervösi nacht für mi wärde, den mir hei die dikusion uf morn obe verschobe. Ha das jetzt eifach mol müessä vo der seeel schribe.

Meld mi den, wenni me weiss



Carmile  am 23.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

hey gioia

oje, die story tönt jo würkli hammer. iverstoh di absolut dass es di unruhig macht. es goht jo au nöd, dass eim dschwiegermutter so driredt, so gern me sie hät. was mi v.a. würd nerve, dass sie din vater will froge wägem zahle. i mein das isch jetzt würkli euri ufgob, er hend jo sbudget ide hand bzw. bestimmets jo au, oder isch das öppe bi italienische hochzite anderst?

was meint denn din schatz däzue? villicht sött er mol mit sinere muetter rede?

i wünsch dr trotzdem e einigermasse ruhigi nacht und hoff es chunt doch no alles guet, so wieds gern hetsch.

grüessli






peja  am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

hoi gioia

uii, das chan i verstah das di das ufregt.. bi eus sind ja gäscht au äs thema gsi, am afang.. dä händ mer ganz klar gseit, das da EUSI hochziit isch, mer aber sehr gärn tipps, aregige u so entgägenehmet.. das isch zum glück guet acho u jetzt sind gäscht au kes thema meh.. i würd au vorschlah, das doch din gg mal ganz ruhig u aständig mit em mami redet.. oder dä du? i finds eifach swichtigschte, das mer dä tag so plant das äs für eu beidi stimmt u natürli au nid grad krach i dä familie git..



Franziska

nicht registriert

am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

oh, oh, das versteh ich!
Ich glaub dein Mann sollte sich seine Nonna mal zur Brust nehmen.
Ich würde ganz ernsthaft mit ihr reden und sagen, dass ihr bestimmt wer kommt.
Ich glaub wenn ich das lese seit ihr schon genug Kompromisse eingegangen!!

Auch würde ich mit deinen Eltern reden und ihnen sagen, dass ihr euch sehr freut, dass sie dir das Kleid bezahlt haben und wenn sie nun auch noch den Apero spendieren wollen, sag danke, aber weise sie auf deine Schwiegermutter und auf ihr unmögliches Verhalten hin. Soll sie sich doch plamieren, wenn sie deine Eltern fragt, ich hoffe deine Eltern sind vernünftig genug und sagfen ihr, dass es sie nichts angeht und das ihr euch schon geeinigt habt.
Wie gesagt, dann blamiert sie sich, vielleicht braucht sie das mal...

Setzt euch duch...viel Kraft!!

26. Juni 2010



silver83  am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

ich gsien das wie di anderä, bsunder der franziska ihren bitrag wägä dinä elterä no wichtig. sie sind suscht so vor dä chopf gstossä, wenn dini schwi. muetter chund und sägen den vilicht zu öpisem zue wos gar nid so hen wöllä. red du mit dinä elterä und dinä ma oder ihr zwei zämä mol mit der schiwermuetter.

noch so viel kompromiss wür ich echt nid no meh machä wo ich eigentli gar nid wött. isch eures hz, oder gsieds dinä ma so wie dschwigermuetter? den söttisch das zerst no mit ihm kläre.

Lg und toi toi toi für hüt obet

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Gioia25  am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

merci vill mol für eüi biträg. bi die nacht bis an 1.30 wach gläge und hüt gods mer nid anderscht.
Hüt zobe gömer zu mine schwiegis go ässe, den wird mol richtig diskutiert, wenn ich das überhaubt chan.

am Oster Sunntig si mir, mit mini Eltere bi mine Schwiegereltere igladä,den frogt sie min Vater sicher. Was meine dir söll ich mini Eltere druf vorbereite, was an dem Esse warschinli gredet wird? Ich würd im ärdbode versinkä wenn das dört zur sproch chunt. Ich glaubs die frog schokt mini Eltere me als freüe, ODER?

Verzell den zobe was use cho isch.

grüessli



Franziska

nicht registriert

am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

ja, auf jedenfall finde ich dass du deine Eltern darauf vorbereiten sollst. Sag Ihnen, das du dich beschissen fühlst, aber nicht wegen Ihnen, ich finde sie sind sehr grosszügig, Brautkleid, Apero!!
Sag ihnen das du, ihr das sehr lieb von Ihnen findet, das sie das übernehmen wollen. Aber sag ihnen unbedingt, was deine Schwiegermutter vorhat und das ihr das NICHT wollt!!

LG Franziska



peja  am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

ahaa gut, das du das noch schreibst franziska.. finde ich auch sehr wichtig! ich würde unbedingt, da du es ja schon weisst, deine eltern (wenn möglich sogar persönlich) darüber informieren.. evt. können sie sich dann schon vorbeireten auf die antwort und machen sich evt. sogar andere gedanken was sie noch an die hz beisteuern können..



Piglet  am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

Hallo

Oje du armi! Chas versto wenn der die Sache Buchweh machet.
Zom Thema Gäud ond Öutere/Schwiegis: Mer händs vermide öisne Öutere jewils z'säge was die andere öis schänket oder gschänkt händ. Ond e be froh. Es söu jo ou ke Konkurränzkampf gä.

E dänke ou der müend onbedingt met dire Schwegermueter rede bzw. din Ma am beste. Der bestimmet wär as Hochzit chont, ond das sind jo secher ned Lüt wo der gar ned oder chum kennet! Ond de söue ou no dini Öutere för die zahle? Velech muess me ehre das maus so säge, de merkt si velech säuber wie abwägig das esch.
Mängisch muess me hert si, e ha das ou erläbt, ned bem Hochzit aber jetzt grad bem renoviere. Mini Schwegis händ sech ou emmer weder igmescht bes mer mau Tacheles gredt händ.



schusseli  am 24.03.2010

Re: ich glaub ich grieg es Magegschwür.....

Ich würde die Eltern auch am besten vorinformieren, das ist ja sonst eine sehr unangenehme Situation. Lieber gleich sagen und erhlich sein. Ich finde auch, dass sich die Schwiegermutter ja selbst blamieren wird mit dieser Frage.....aber das soll sie dann ruhig merken...wenn es deine Eltern schon wissen, kann die Situation nur noch für deine Schwiegermutter peinlich werden....


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.